Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.



Hieman on poikaset kehittynyt yläasteajoista
Lähinnä nauratti kun tuossa joku aika sitten kuunneltiin niiden vanhaa demoa 
Page created in 0.047 seconds with 22 queries.