Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.
Quote from: doomchild on Tue 21.08.2007 15:56:40 (UTC+0300)
Noin saattaisi hyvinkin käydä mein rakin kanssa
niinpä se meirän vanha koiraki tapas kampittaa ja yrittää könytä selkään.. 




Page created in 0.055 seconds with 22 queries.