Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Quote from: peter on Tue 03.07.2007 00:17:04 (UTC+0300)tai jopa edellä aikaansa, onhan tuo kuitenkin vuodelta 1980, eli ei sitä härskeitä kasarivaihetta vielä
Video on tosiaan aikansa edustajia...




Page created in 0.048 seconds with 22 queries.