Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.
Quote from: posliinipili on Tue 20.06.2006 21:16:40 (UTC+0300)
Multa valuis kuola suupielestä norona!
pitkät varpaat naikkosellaPage created in 0.048 seconds with 20 queries.