Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle 
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.
Quote from: Odai on Mon 17.09.2007 19:27:23 (UTC+0300)Mietin tässä juuri ihan samaa
Mitenköhän käyttäytyy mutkissa jos ei ole tuon kärryn pyöriä lukittu.


Page created in 0.050 seconds with 22 queries.