Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää..
Quote from: NightSky on Wed 19.12.2007 15:45:02 (UTC+0200)Juu, meilläkin saattaisi tulla sanomista.
No kyllä minun joulupöydässä pipari yleensäkkin aiheuttaisi keskustelua

Quote from: NightSky on Wed 19.12.2007 15:45:02 (UTC+0200)Joulupöytä on taas ainoa paikka missä pipari ei liiku minun mielessä. Silloin tyydyn mielummin sian pakaraan.
No kyllä minun joulupöydässä pipari yleensäkkin aiheuttaisi keskustelua


Page created in 0.046 seconds with 22 queries.