Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle 
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.
Olisikohan noin naisihmisenä lukenut käyttöohjekirjaa yläsalaisin, kun näyttää jotenkin oudolta tuo asento
Page created in 0.048 seconds with 22 queries.