Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle 
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.
Quote from: Frostbiten on Wed 26.12.2007 16:25:51 (UTC+0200)eikös niihin jotai terveys tekstevä kaavailtu välillä
Niihin viinapulloihin pitäisi tulla myös varoitusteksti joka varoittaa
Riipperin mahdollisista yö vierailuista.

. Niihin viinapulloihin pitäisi tulla myös varoitusteksti joka varoittaa
Onko tämä suuren päällikön jokin sivupisnes?
Page created in 0.051 seconds with 22 queries.