Post reply

The message has the following error or errors that must be corrected before continuing:
Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.
Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.
Other options
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview

Topic summary

Posted by paavo
 - Mon 31.12.2007 15:47:24 (UTC+0200)
Asia järjestyksessä. :good:
Posted by paavo
 - Sat 29.12.2007 23:02:53 (UTC+0200)
Palvelukokonaisuus sisältää:

Yrityspaketti:

- Tietoliikenneyhteydet

- Käyttäjähallinta sekä järjestelmä- ja ohjelmistohallinta

- Lisäpalveluna MS Officen käytön tuki, etäyhteyspalvelu

Toimistopaketti

- Langaton lähiverkko ja verkkotulostin

- Lisäpalveluna lisätulostimet ja lisää tietoliikennekapasiteettia

Työasemapaketti

- Työasemat, palomuuri- ja virustorjuntapalvelut, tietoturvapäivitykset, tulostus valinnaiseen verkkotulostimeen.

- Kolme erilaista käyttöympäristöä käyttäjän työtehtävien mukaan.

- Lisäpalveluna etäyhteyspalvelu, kiintolevynsalaus, varalaitteistot,  lisänäyttö, henkilökohtainen tulostin.

Käyttäjätili

- Käyttäjätunnus, käyttäjätuki (Service Desk) ja itsepalvelutoiminto

Yleiset edut yritykselle

    * Ei investointeja.

    * Palvelukokonaisuus yhdeltä toimittajalta.

    * Valmiiksi vakioitu kokonaisuus palveluna (laite, verkko, sovellukset, tuki) takaa helpon budjetoitavuuden.

    * Ennustettavat kustannukset ja konkreettinen hyöty jaksotuksesta.

    * Palveluraportit.

    * Yksinkertaistettu käyttäjätilien hallinnointi.

    * Sähköinen tilauspalvelu sekä tiedotus ja käyttäjätuki.

    * Kokonaisuudella yksi yhteinen palvelutasomääritys.

    * Palvelunkäyttäjät voivat keskittyä omaan työhönsä ja saada tukea asiantuntijoilta, tietotekniikan käytössä ja tietoteknisten ongelmien ratkaisemisessa.

    * TeliaSoneran osaaminen ja kokemus takaa parhaan ratkaisun nyt ja tulevaisuudessa = Lifetime Management.

    * Sonera Adaptive Office

Soita asiakaspalveluun 0800 133 133 (ma-pe 8-21, la 9-16.30)
Yritysmyyjät ja jälleenmyyjät
Takaisin

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Posted by D-ude
 - Sat 29.12.2007 22:22:57 (UTC+0200)
Soneralta :psp:
Posted by paavo
 - Sat 29.12.2007 22:21:13 (UTC+0200)
Outoja verisoita ko. ohjelmista liikkeellä, emme tarvitse kokkikolmosten devuja kylkiäisinä..suurin ongelma on saada Outlook mukana.

Ei siitä viitsi 400€ maksaa, jos jostain saisi full paketin Outlookin sisältävänä parinsadan pintaan?