Apachefoorumi Youtubessa:
https://www.youtube.com/c/ApachefoorumiNetPlus
Quote from: Tpl on Mon 31.12.2007 22:26:10 (UTC+0200)Mielakan laskettelukeskuksessa on oma kylttikin sille..Quote from: Ki-Ho on Mon 31.12.2007 21:51:35 (UTC+0200)
Jo vanhemmat opetti ettei keltaista lunta saa syödä
JepJep keltaista lunta EI saa syödä
Quote from: Ki-Ho on Mon 31.12.2007 21:51:35 (UTC+0200)
Jo vanhemmat opetti ettei keltaista lunta saa syödä




Page created in 0.045 seconds with 20 queries.