Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Quote from: jalkapuoli on Tue 01.08.2006 16:46:57 (UTC+0300)
ottaakohan airot ollenkaan veden pintaan![]()



Page created in 0.051 seconds with 22 queries.