Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle 
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Quote from: jalkapuoli on Tue 01.08.2006 16:46:57 (UTC+0300)
ottaakohan airot ollenkaan veden pintaan![]()



Page created in 0.047 seconds with 22 queries.