Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.
Quote from: posliinipili on Fri 17.02.2006 21:08:16 (UTC+0200)Niin määkin, mutta en silti törmäilis ton kanssa
Tommoset mafioosot ei pelota!Mä tunnen porukkaa pohojanmaalta!



Page created in 0.048 seconds with 22 queries.