Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Oispa nykyäänkin joka kanavalla nuo kuuluttajat kertomassa mitä seuraavana tulee, ja vielä noin hehkeitä tätejä niin aina parempi 
Page created in 0.048 seconds with 22 queries.