Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.
Quote from: Poppamies on Sun 30.03.2008 02:53:09 (UTC+0200)Tai tuplahätä
Onnistuukohan tuo jos on isompi hätä?


Page created in 0.047 seconds with 22 queries.