Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.
Quote from: Tuomari on Mon 21.08.2006 15:18:25 (UTC+0300)Tai silt on leikattu ne pois?
Jos shaolinmunkki on imaissut kassinsa lantion sisään..



Page created in 0.049 seconds with 22 queries.