Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.
Quote from: --Jarre-- on Sat 19.04.2008 19:08:25 (UTC+0300)
Onkohan sitä meiän vuokramökillä sellanen joka kuluttaa aurinkoapitääki ottaa selvää ettei aurinko kulu turhia, ainakaan mun vuoksi

pitääki ottaa selvää ettei aurinko kulu turhia, ainakaan mun vuoksi 
Page created in 0.051 seconds with 22 queries.