Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...
Quote from: unikeko on Tue 06.05.2008 21:03:06 (UTC+0300)Pojat on poikii..
varmaan kirosivat mun karstojen poistoo / hauskanpitoo / ja vanhojen renkaitten tuhoomista...
2 minuuttii kierrettiin yhtä tolppaa erään kaupan parkkiksella. Ratti ei kääntyny enempää... ja nopeusmittari huiteli 200km/h tietämillä
Quote from: Icola on Mon 05.05.2008 16:22:06 (UTC+0300)icolan kanssa samalla linjallaQuote from: omglolnoob on Mon 05.05.2008 12:05:36 (UTC+0300)Näkisin asian toisella tavalla, suurella vaihteella kovaa vauhtia ajettaessa kone joutuu vääntämään enempi ja rasitus lisääntyy jota kautta myös imuilmaa joutuu ottamaan enempi sisään ja tätä kautta painetta työntämään putkesta ulos isompia määriä, myös bensaa palaa täysillä isolla vaihteella ajaessa enempi kuin pienellä vinguttaessa ja tämä palaminen vaatii suurempaa ilman imua
Yleensä karstoja voi polttaa kaheksankympin vauhtia kolmospykälällä ajaen. Se vauhtihan ei siinä merkkaa, ei se karsta pala nopiampaa jos auto kulkee kahta sataa. Sehän se ratkasee se paine, mikä putkistoon ja koneeseen tulee, ja pienemmillä pykälillä se paine on suurempi esmes 6500 kiekassa kuin isommilla johtuen siitä, että pienemmät hammasrattaat lootassa on suoremmat ja tehohävikki sen hammasrattaan vinouden puuttumisen takia pienempi. Ja kaasua voi jalalla säädellä, ei se karsta pala sen lujempaa, mitä isommalla voimalla sitä pedaalia talloo lattiaa vasten.
Quote from: Icola on Mon 05.05.2008 16:22:06 (UTC+0300)Kone kuumaksi ,kierroksia ja suihkupullolla vettä ruiskun/kaasarin ilmanottoaukosta sisään. kyllä lähtee karstat.Quote from: omglolnoob on Mon 05.05.2008 12:05:36 (UTC+0300)Näkisin asian toisella tavalla, suurella vaihteella kovaa vauhtia ajettaessa kone joutuu vääntämään enempi ja rasitus lisääntyy jota kautta myös imuilmaa joutuu ottamaan enempi sisään ja tätä kautta painetta työntämään putkesta ulos isompia määriä, myös bensaa palaa täysillä isolla vaihteella ajaessa enempi kuin pienellä vinguttaessa ja tämä palaminen vaatii suurempaa ilman imua
Yleensä karstoja voi polttaa kaheksankympin vauhtia kolmospykälällä ajaen. Se vauhtihan ei siinä merkkaa, ei se karsta pala nopiampaa jos auto kulkee kahta sataa. Sehän se ratkasee se paine, mikä putkistoon ja koneeseen tulee, ja pienemmillä pykälillä se paine on suurempi esmes 6500 kiekassa kuin isommilla johtuen siitä, että pienemmät hammasrattaat lootassa on suoremmat ja tehohävikki sen hammasrattaan vinouden puuttumisen takia pienempi. Ja kaasua voi jalalla säädellä, ei se karsta pala sen lujempaa, mitä isommalla voimalla sitä pedaalia talloo lattiaa vasten.
Quote from: omglolnoob on Mon 05.05.2008 12:05:36 (UTC+0300)Näkisin asian toisella tavalla, suurella vaihteella kovaa vauhtia ajettaessa kone joutuu vääntämään enempi ja rasitus lisääntyy jota kautta myös imuilmaa joutuu ottamaan enempi sisään ja tätä kautta painetta työntämään putkesta ulos isompia määriä, myös bensaa palaa täysillä isolla vaihteella ajaessa enempi kuin pienellä vinguttaessa ja tämä palaminen vaatii suurempaa ilman imua
Yleensä karstoja voi polttaa kaheksankympin vauhtia kolmospykälällä ajaen. Se vauhtihan ei siinä merkkaa, ei se karsta pala nopiampaa jos auto kulkee kahta sataa. Sehän se ratkasee se paine, mikä putkistoon ja koneeseen tulee, ja pienemmillä pykälillä se paine on suurempi esmes 6500 kiekassa kuin isommilla johtuen siitä, että pienemmät hammasrattaat lootassa on suoremmat ja tehohävikki sen hammasrattaan vinouden puuttumisen takia pienempi. Ja kaasua voi jalalla säädellä, ei se karsta pala sen lujempaa, mitä isommalla voimalla sitä pedaalia talloo lattiaa vasten.
Quote from: jiidee on Mon 05.05.2008 10:44:13 (UTC+0300)TolloQuote from: omglolnoob on Mon 05.05.2008 00:05:53 (UTC+0300)
Onhan sitä autossa muitaki vaihteita ku se vitonen, jos karstoja polttelee.
Olen ihan samaa mieltä...kolmonen motarilla toimii kans
Quote from: jiidee on Mon 05.05.2008 10:44:13 (UTC+0300)ei toimi.. tulee ylinopeus ja sakkoaQuote from: omglolnoob on Mon 05.05.2008 00:05:53 (UTC+0300)
Onhan sitä autossa muitaki vaihteita ku se vitonen, jos karstoja polttelee.
Olen ihan samaa mieltä...kolmonen motarilla toimii kans
Quote from: omglolnoob on Mon 05.05.2008 00:05:53 (UTC+0300)
Onhan sitä autossa muitaki vaihteita ku se vitonen, jos karstoja polttelee.
Quote from: Icola on Fri 25.04.2008 21:13:11 (UTC+0300)Kesän jäljiltähän se on kone karstainen eikä talven.
"Viiskyt yli nypyn, jatkuu vasen eri miinus..." Jossain ois ihan kiva olla semmoinen laillinen suora, missä saa käydä vaikkapa yksi kerrallaan ajamassa talla pohjassa sen 10km, tekisi hyvää moottorille aina karstat poltella siellä talven jäljiltä ja muutenkin.
Page created in 0.064 seconds with 24 queries.