Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle 
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.
Quote from: Jokse on Sat 10.05.2008 00:07:20 (UTC+0300)
Uskaltaisin väittää, että toinen kuva on shopattu.

Page created in 0.045 seconds with 22 queries.