News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Post reply

The message has the following error or errors that must be corrected before continuing:
Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.
Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.
Other options
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview

Topic summary

Posted by jta
 - Sun 03.08.2008 01:25:29 (UTC+0300)
Todellakin perustellut hinnastot. Mikään oo niin vittumaista kun asiakas kyylää selän takana ja neuvoo/kyselee koko ajan tai muuten vain häiritsee. Yritä siinä keskittyä siihen mitä oot tekemässä kun kuuluu koko ajan että ei sitä noin kuulu tehdä tai sulla on ihan väärä työkalu jne... Ei ihme jos joissain korjaamoissa onkin että korjaamotiloissa liikkuminen omalla vastuulla. Siinä kun sattuukin oleen vähän heikko hemoisempi asentaja niin...
Posted by kenny
 - Sun 03.08.2008 00:53:33 (UTC+0300)
Voi vittu   :kerpele: 

Jotkut tuo tinattavaksi jotain palikoita....  "joo voin mä ne korjata"

Minko helvetin takia täytryy jäädä 10 sentin päähän tutkimaan ja kommentoimaan työn tulosta   :angry:


Ens kerralla tökkään sen kolvinpään toiseen kolviin   :kerpele:
Posted by Poslari
 - Sat 02.08.2008 23:19:15 (UTC+0300)
 :good:
Posted by Poppamies
 - Sat 02.08.2008 22:33:52 (UTC+0300)
Asiallinen hinnasto
Posted by paavo
 - Sat 02.08.2008 20:38:02 (UTC+0300)
Totta. Täysin perusteltua.
Posted by Arathon
 - Sat 02.08.2008 19:12:32 (UTC+0300)
Ymärrän heitä täysin  :psycho:
Posted by Rudolf Käki
 - Sat 02.08.2008 17:26:39 (UTC+0300)