Vastaa

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Varmistus:
Kirjoita tähän "Olen ihminen" ilman lainausmerkkejä.:
yksi ynnä yksi on ( tekstinä ):

Huomaathan, että viestisi tulee JULKISELLE alueelle.

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Yhteenveto

Kirjoittanut: jta
« : eilen kello 20:57:08 »

Kansi saatu valmiiksi. Seuraavaksi sitten imusarjan kimppuun. Tuolle nyt ei paljoa muuta voi tehdä kuin kohdistuksen mun välineillä kun ei pääse koko matkalta silotteleen mutta tehdään sen mitä pystyy.

Kokeillaan nyt sitten suoraa linkkiä kansioon kun ei kerta kuvia saa näkyville. http://aijaa.com/a/oTb68r
Kirjoittanut: jta
« : Ti 14.08.2018 21:25:33 »

Tänään saatiin taas kannen tekoa jatkettua. Pari pakokanavaa saatiin tehtyä suunnilleen valmiiksi.



Edit: Miksihän nyt ei nuo aijaan kuvat tule läpi :think:
Kirjoittanut: jta
« : Su 12.08.2018 21:38:33 »

Kannesta ois nyt imukanavat siloteltu ja reiät kohdistettu tiivisteen avulla. Vielä viimeistellä nuo kanavat keraamisella terällä. Pakokanavissa onkin vähän enemmän tekemistä.




Edit: Kuvat ei nyt jostain syystä tule läpi. :think:
Kirjoittanut: jta
« : Ma 06.08.2018 19:47:54 »

Vetasin painepesurilla lohkosta enimmät sonnat pois niin kehtasi nakata peräkonttiin tuon ettei sotke konttia eikä kantajaa.


Kirjoittanut: jta
« : Ma 06.08.2018 09:07:16 »

Lähinnä mietin että nouseeko puristussuhde jo liikaa kun kansikin on jo korkeampi puristeisempi. Pitäis taas kaivella nuo laskukaavat tuollekkin. Lähinnä vain siksi mietin tuota että sais vielä ajaa tuolla e95 bensalla.
Kirjoittanut: IsoP
« : Su 05.08.2018 23:28:59 »

Kävin tänään purkaan tuon irto moottorin. Saa tiistaina käydä viemässä koneistamolle niin saavat porata tuon 1,6 litraseks ja samalla ottaa siivu pois lohkosta. 2mm kestäis ottaa pois niin sais männät lohkon tasalle vaan taidan tyytyä 1,0mm. Mietin vielä että pitäiskö samalla sorvauttaa tuota vauhtipyörää vai meniskö ihan vain vakiolla.  :think: Voihan tuon kyllä sitten myöhemminkin laitella kun noita irtovauhtiksia löytyy nurkista.


Kerralla se 2mm pois niin ei tartte uudestaan käyttää. Ei pidä ajatella mitään myöhempiä oikasuvaroja tai muuta turhaa  :psp:
Kirjoittanut: jta
« : Su 05.08.2018 21:35:46 »

Kävin tänään purkaan tuon irto moottorin. Saa tiistaina käydä viemässä koneistamolle niin saavat porata tuon 1,6 litraseks ja samalla ottaa siivu pois lohkosta. 2mm kestäis ottaa pois niin sais männät lohkon tasalle vaan taidan tyytyä 1,0mm. Mietin vielä että pitäiskö samalla sorvauttaa tuota vauhtipyörää vai meniskö ihan vain vakiolla.  :think: Voihan tuon kyllä sitten myöhemminkin laitella kun noita irtovauhtiksia löytyy nurkista.

Kirjoittanut: jta
« : Ti 31.07.2018 19:31:53 »

Ei ihan suosiolla antautunu puslat tänään. Pirralla ja pukkosahalla piti vetää vanhat halki ennenkuin sai ne pois. Uudetkin halusi vastustaa kun eivät meinanneet millään mennä paikoilleen. Työkaveri oli vähän hätäinen ensimmäisen puslan kanssa kun en kerenny edes puhdistaa sitä metallimujua pois enkä laittaa rasvaa väliin kun alkoi jo vetään puslaa paikoilleen. Kuten arvata saattaa niin oli hieman tiukka menemään paikoilleen.



Nyt sitten vielä sisemmät puslat vaihdella kunhan kotiutuvat. Olivat tilanneet puslat eteen vaikka taakse piti tulla. Jännäksi menee että miten osaa kasata tuon linkkusysteemin kun en ite sitä purkanu kun työkaveri kerkis ensin.

Ilmastointikin toimis nyt muuten mutta lauhduttimen flekti on mallia nyrkillä käynnistettävä. Oli alunpitäen ihan jumissa mutta saatiin sen verran elvytettyä että saivat tehtyä tuon ilmastoinnin huollon. Käyttää tuota flektiä sen verran pois vielä että saa mitattua kiinnitysreikien välin niin voi ostaa tarvikemallisen flektin.
Kirjoittanut: jta
« : Ma 30.07.2018 18:39:34 »

Ei uskalla niitä katolle laitella.  :psycho: Jos maskin taakse...
Kirjoittanut: =Juku=
« : Ma 30.07.2018 12:24:17 »

Kirjoittanut: jta
« : Su 29.07.2018 19:16:50 »

Hieman veikkaan että osittain tuosta syystä soittivatkin mulle että kiinnostaisko pesti kun näkivät jo talven aikana että tuli ransitistakin pidettyä hyvää huolta. Vaan jos ensi kesäksikin palkkaisivat niin miksipäs ei. Lepposaa puuhaa.
Kirjoittanut: Ledskukkuu
« : Su 29.07.2018 10:16:30 »

Palkkaavat varmaan ensilesänäkin tuonne.
Näkevät, että pitää huolen koneista.

:psycho:
Kirjoittanut: jta
« : La 28.07.2018 10:16:09 »

Kaikenlaista sitä joutuu tekeen näköjään. Eilen sai tuon kiinnikkeen hitsattua ja systeemin taas läjään.



Maanantaina heti aamusta saa viedä koneen että täyttävät järjestelmän. Pääseekin sitten vaihteleen puslia takapään ohjaukseen kun nekin tuli perjantaina.

Kohta sanoa että saavat tuplata palkan noilta ajoilta kun tekee remonttia.  :psp:
Kirjoittanut: paavo
« : La 28.07.2018 06:36:24 »

Monenlaista väkertäny ::osmoke
Kirjoittanut: jta
« : To 26.07.2018 19:57:59 »

Tänään mennykkin taas päivä hallitonttuna. Ensin kubotaan tein öljynvaihdon ja polttoainesuodattimet vaihdoin. Rasvailin vielä ja noin yleistä silmäilyä tein ja samalla tutustuin tuohonkin koneeseen että mistä vivusta mitäkin tapahtuu.

Iltapäivästä sitten riipastiin ilmastoinnin letkut irti ja vietiin kailatekille että tekevät uudet. Otin sitten samoilla tulilla tuon kylmästöinnin kompuran pois että saa korjattua sen kiinnikkeen. Ei se mikään ihme ollu että vähän heilui kun ei ollut kuin alareunasta yhdellä pultilla kumipuslassa kiinni enää. Kunhan huomenna saadaan hitsattua tuo kasaan niin pääseekin ensi viikolla kyseleen että saataisko aineet sisään.



Sai tänään tuon oman auton vahauuksenkin tehtyä loppuun.

alternate login