Vastaa

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Varmistus:
yksi ynnä yksi on ( tekstinä ):
Kirjoita viereen korostettu sana tästä lauseesta.:

Huomaathan, että viestisi tulee JULKISELLE alueelle.

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Yhteenveto

Kirjoittanut: jta
« : Su 14.10.2018 21:31:55 »

Tänään sitten soviteltu tuota 110 ladan laturia paikoilleen. Nivan kiinnikettä piti vähän muokkailla että sai remmin linjauksen kohdilleen. Alapultin pusla kun jäi vielä tuolle 8mm pultille väljäksi niin kävikin peikkomainen flaksi ja nokkapukin ohjuriholkki oli justiinsa sopivan kokonen tuonne niin ei jääny pultti hölkyyn toisesta päästään. Jostain varaston kätköistä katella suorempi vesipumpun hihnapyörä kun näkyi tuo irtaallan ollut olevan sen verran kiero ettei tuolla pysty luotettavasti linjausta kattoon. Vielä pitää yläkiinnikettäkin muokata että saa säädön osuun kohdilleen.

Kirjoittanut: jta
« : Su 14.10.2018 21:28:12 »

Jotain pientä taas saatu tässä aikaseksi. Kansi kasattu ja laitettu paikoilleen, jakopää kasattu ja muuta pikku hilpettä saatu paikoilleen.

Kirjoittanut: jta
« : Ma 08.10.2018 21:38:30 »

Öljypumpun avasin putsausta varten kun ei vanha tiiviste lähteny kuin palasina/hiomalla niin eksyi tuonne pumpun sisäänkin tuota mujua. Näkipähän samalla että on kaikki kunnossa. Samalla ehostin tuota öljypohjaakin.

Kirjoittanut: jta
« : Su 07.10.2018 21:48:22 »

Noniin. Kun olisi tiennyt että nuo sivuakselin laakerit pitää kalvata oikeaan mittaansa asennuksen jälkiin niin olisin jättänyt vaihtamatta kun ei noita olisi mikään pakko ollut vaihtaa. Tuohonkin olisi oma työkalunsa vaan eihän sitä tähän hätään varmastikkaan mistään saa. No saatiin noita kuitenkin sen verran avarrettua että meni akseli paikoilleen. Pääseekin nyt sitten kasaan tuon alakerran loppuun ja osan jakopäästä.


Kirjoittanut: paavo
« : Su 07.10.2018 07:53:08 »

 :good:
Kirjoittanut: jta
« : La 06.10.2018 22:51:04 »

Jotain pientä on saatu taas aikaseks. Lohko maalattu toiseen kertaan ja on männätkin jo paikoillaan. Apulaiteakselin laakerin kanssa tuli ongelmia kun on ilmeisesti liian paksu kun ei itse akseli mahdu enää paikoilleen.

Kirjoittanut: jta
« : Ti 02.10.2018 21:22:49 »

Jotain saatu taas aikaseksi. Tallista saatu yksi auto pois ja sitä järjestelty ja uudet valotkin laitettu niin pääsee nyt taas tuon moottorinkin kimppuun.

Eilen kattelin mäntien ja kiertokankien painoja niin aika hyvin olivat samoissa painoissa kun männissä 2g keskinäinen heitto ja kiertokangissa 1g heitto. Meni ehkä jo vähän hifistelyksi kun nuo tasapainottelin saman painoisiksi.

Tänään kasasin tuon moottoripukin niin sai lohkon siihen kiinni ja vähän uutta väriäkin pintaan. Huomenna jos vielä maalais kertaalleen ja alkais laitteleen mäntiä kiertokankiin jne.


Kirjoittanut: jta
« : Pe 31.08.2018 13:43:01 »

Tuo koko axtec järjestelmä on sellainen että olisi saanut jäädä keksimättä.
 
Se on sitä tietokoneaikaa kun pitää autoakin käynnistellä uudelleen ongtelmien poistamiseksi... Sulla porsii kohta koko laatikko siitä.  :psp:
Kirjoittanut: =Juku=
« : Pe 31.08.2018 13:28:57 »

Hyvä, että löytyi nykimävika. Minulla on volkkarissa myös mystinen. Kylmänä saattaa automaatti ylämäessä nykäistä jokaisen vaihteenvaihdon kohdalla. Ilmeisesti tietokoneessa on jotakin sekavaa, kun yrittivät sitä ohjelmoinnilla poistaa. Varmaan pitää vaihtaa tietokone tai koko auto. Pari kertaa teki keväällä aamukylmässä tempun, että ei nostanut vaihdettakaan suuremmaksi kuin 4. Kun sammutti koneen ja "boottasi" uudelleen, ei ongelmia.
Kirjoittanut: jta
« : To 30.08.2018 22:40:22 »

Eihän se läpi mennyt. Päästöt saatiin nippanappa meneen arvoihin kun hakemalla haettiin. Ihme kyllä että meni yleensäkkin läpi kun käynti oli huojuvaa ja meinasi ajossa nykiäkkin melkoisesti. Tuo auto selvästi vihaa katsastusta kun aina alkaa temppuileen konttoria lähestyttäessä. Pomppasi kuitenkin siitä kun katsuri huomasi ettei etujouset olleet ihan kunnolla paikoillaan.

Sain nyt taisteltua tuon vänkärin puolen etujousen paikoilleen kun oli se oikeanlainen jousipuristin eli sellainen mikä tulee jousen sisäpuolelle. Katsotaan poistuiko samalla se kolina tuolta puolen. Samalla nakkasin sen axtecin meneen ja laitoin sellaisen kaasarin paikoilleen mikä toimii. Kummasti lähtee taas käyntiin ilman kikkailuja ja käy tasaisesti. Uskaltaa taas lähteä reissuunkin.
Kirjoittanut: jta
« : Ke 29.08.2018 21:16:19 »

Aamulla oli taas vaikeuksia käynnistymisen kanssa. Niin autolla kuin kuskillakin. Näkyy kylmänä vielä vähän jumittavan tuo kakkoskurkku. Kävin käsin kääntämässä läpän kiinni niin alko jo yrittäänkin jo käyntiin. Miksihän tuota ei ole voitu tehdä samanlailla kuin vanhemmissa että pakko kääntää mekaanisesti vivulla kakkoskurkun kiinni niin ei jäisi auki. Saas nähdä miten huomenna kun on varattu aika neljäksi konttorille. Eiköhän tuo hyydy sitä ennen kokonaan.
Kirjoittanut: jta
« : Ti 28.08.2018 18:14:43 »

Aamusta axtec taas rankaisi. Ei käyntiin sitten millään. Pari kertaa vain hörähti. Nyt taas kun kokeili niin heti yritti käyntiin. Hetken rötäsi ja sammui. Toisella kertaa jäi rötäämään ja kun tuon lopetti niin nakkas kierrokset tappiin. Näköjään kakkoskurkku oli juminu vähän auki kun painasi aamulla ryypyn päälle. Selittäisi sen miksei lähteny kylmästä ilmasta käyntiin. Kävin ajeleen niin jumitteli melko paljon tuo niin rasvasin ja herkistelin vivustot niin ei enää jumittele. No huominen on taas uusi päivä eli elämme aamulla taas jänniä aikoja.

Laittelin taas katinkin paikoilleen niin saa huomenna viedä leimalle.
Kirjoittanut: jta
« : Ma 27.08.2018 22:00:46 »

Axtec laitettu taas paikoilleen. Tuntui jopa toimivankin mutta saas nähdä toimiiko enää huomenna. Jotenkin ei hirveästi luottoa tuohon ole. Katti vielä paikoilleen niin vois käydä tarjoaan leimalle tuota.

Jos jotain hyötyä haluaa tuosta vaihdosta hakea niin löytyi melkoisen hapertunu alipaineletku virranjakajalta. Saattais selittää sen että miksi meinasi välillä käydä vähän miten halusi. Näköjään ei biltemasta kannata edes sellaista kumiletkua ostaa mikä ei ole edes bensan kanssa tekemisissä.
Kirjoittanut: jta
« : Su 26.08.2018 00:13:13 »

Ite en voi sietää punaseksi maalattuja moottoreita. En ymmärrä että mikä ihmeen villitys on että aina pitää vetää punasella.
Kirjoittanut: Pokerface
« : La 25.08.2018 23:22:20 »

Komiaa, tota on mukava lähtee kasaamaan, vielä kun maalaa punasex 😍
alternate login