Vastaa

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Varmistus:
Hyvän vastakohta on yleensä:
Sielussani on ... Mitä? Vastaus foorumin yläoikealla.:

Huomaathan, että viestisi tulee JULKISELLE alueelle.

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Yhteenveto

Kirjoittanut: jta
« : Pe 31.08.2018 13:43:01 »

Tuo koko axtec järjestelmä on sellainen että olisi saanut jäädä keksimättä.
 
Se on sitä tietokoneaikaa kun pitää autoakin käynnistellä uudelleen ongtelmien poistamiseksi... Sulla porsii kohta koko laatikko siitä.  :psp:
Kirjoittanut: =Juku=
« : Pe 31.08.2018 13:28:57 »

Hyvä, että löytyi nykimävika. Minulla on volkkarissa myös mystinen. Kylmänä saattaa automaatti ylämäessä nykäistä jokaisen vaihteenvaihdon kohdalla. Ilmeisesti tietokoneessa on jotakin sekavaa, kun yrittivät sitä ohjelmoinnilla poistaa. Varmaan pitää vaihtaa tietokone tai koko auto. Pari kertaa teki keväällä aamukylmässä tempun, että ei nostanut vaihdettakaan suuremmaksi kuin 4. Kun sammutti koneen ja "boottasi" uudelleen, ei ongelmia.
Kirjoittanut: jta
« : To 30.08.2018 22:40:22 »

Eihän se läpi mennyt. Päästöt saatiin nippanappa meneen arvoihin kun hakemalla haettiin. Ihme kyllä että meni yleensäkkin läpi kun käynti oli huojuvaa ja meinasi ajossa nykiäkkin melkoisesti. Tuo auto selvästi vihaa katsastusta kun aina alkaa temppuileen konttoria lähestyttäessä. Pomppasi kuitenkin siitä kun katsuri huomasi ettei etujouset olleet ihan kunnolla paikoillaan.

Sain nyt taisteltua tuon vänkärin puolen etujousen paikoilleen kun oli se oikeanlainen jousipuristin eli sellainen mikä tulee jousen sisäpuolelle. Katsotaan poistuiko samalla se kolina tuolta puolen. Samalla nakkasin sen axtecin meneen ja laitoin sellaisen kaasarin paikoilleen mikä toimii. Kummasti lähtee taas käyntiin ilman kikkailuja ja käy tasaisesti. Uskaltaa taas lähteä reissuunkin.
Kirjoittanut: jta
« : Ke 29.08.2018 21:16:19 »

Aamulla oli taas vaikeuksia käynnistymisen kanssa. Niin autolla kuin kuskillakin. Näkyy kylmänä vielä vähän jumittavan tuo kakkoskurkku. Kävin käsin kääntämässä läpän kiinni niin alko jo yrittäänkin jo käyntiin. Miksihän tuota ei ole voitu tehdä samanlailla kuin vanhemmissa että pakko kääntää mekaanisesti vivulla kakkoskurkun kiinni niin ei jäisi auki. Saas nähdä miten huomenna kun on varattu aika neljäksi konttorille. Eiköhän tuo hyydy sitä ennen kokonaan.
Kirjoittanut: jta
« : Ti 28.08.2018 18:14:43 »

Aamusta axtec taas rankaisi. Ei käyntiin sitten millään. Pari kertaa vain hörähti. Nyt taas kun kokeili niin heti yritti käyntiin. Hetken rötäsi ja sammui. Toisella kertaa jäi rötäämään ja kun tuon lopetti niin nakkas kierrokset tappiin. Näköjään kakkoskurkku oli juminu vähän auki kun painasi aamulla ryypyn päälle. Selittäisi sen miksei lähteny kylmästä ilmasta käyntiin. Kävin ajeleen niin jumitteli melko paljon tuo niin rasvasin ja herkistelin vivustot niin ei enää jumittele. No huominen on taas uusi päivä eli elämme aamulla taas jänniä aikoja.

Laittelin taas katinkin paikoilleen niin saa huomenna viedä leimalle.
Kirjoittanut: jta
« : Ma 27.08.2018 22:00:46 »

Axtec laitettu taas paikoilleen. Tuntui jopa toimivankin mutta saas nähdä toimiiko enää huomenna. Jotenkin ei hirveästi luottoa tuohon ole. Katti vielä paikoilleen niin vois käydä tarjoaan leimalle tuota.

Jos jotain hyötyä haluaa tuosta vaihdosta hakea niin löytyi melkoisen hapertunu alipaineletku virranjakajalta. Saattais selittää sen että miksi meinasi välillä käydä vähän miten halusi. Näköjään ei biltemasta kannata edes sellaista kumiletkua ostaa mikä ei ole edes bensan kanssa tekemisissä.
Kirjoittanut: jta
« : Su 26.08.2018 00:13:13 »

Ite en voi sietää punaseksi maalattuja moottoreita. En ymmärrä että mikä ihmeen villitys on että aina pitää vetää punasella.
Kirjoittanut: Pokerface
« : La 25.08.2018 23:22:20 »

Komiaa, tota on mukava lähtee kasaamaan, vielä kun maalaa punasex 😍
Kirjoittanut: jta
« : La 25.08.2018 21:58:14 »

Sekin vielä. ::osmoke
Kirjoittanut: paavo
« : La 25.08.2018 21:35:03 »

Miten pysäyttää männän nousu ::osmoke

Kaivinkoneellakin pitää kuskin laskea kierrokset ja sit kääntää tornia toiseen suuntaan ettei lähde jengoilta
Kirjoittanut: jta
« : La 25.08.2018 21:15:33 »

Joo niin ovat tai sitten yrittäneet tehdä vähän erilaisen kiertomäntämoottorin.  :psp:
Kirjoittanut: paavo
« : La 25.08.2018 20:58:35 »

Mulkut naarmuttanu sylinterit pilalle :psp:
Kirjoittanut: jta
« : La 25.08.2018 12:58:10 »

Tuota ois saattanu jo hetken joutua tuurnalla hakkaan...  :psp:

Eilen sai tuon lohkon pois koneistamolta.

Kirjoittanut: IsoP
« : Ke 22.08.2018 02:27:55 »

Ois kyllä ite saattanu jo alkaa katteleen reilun 25 tonnia aikasemmin että mikäs on kun ei ala irtoaan.  :psycho: Kuitenkin kun nuo yleensä lähtee tuurnallakin ihan kohtuudella irti.

Juu, eipä autoista yleensä kovin tiukassa olevia osia löydy. Laakeritkin lähtee tosiaan aika pienillä voimilla irti. Muiden koneiden kanssa on asia erikseen. Joskus jotain laakeria jollekin yritettiin irrottaa akselilta ja ei tuo 100 tonnia riittäny vaikka ei se mikään hirveän iso ollu. Oli sitten jossain isommalla puristimella lähetyny 160 tonnin puristuksella ja lämmittämällä  :psycho:
Kirjoittanut: jta
« : Ti 21.08.2018 21:13:30 »

Jotain vähän sinnepäin.  :psycho: