Vastaa

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Varmistus:
Hyvän vastakohta on yleensä:
Tämän tekstin väri on?:

Huomaathan, että viestisi tulee JULKISELLE alueelle.

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Yhteenveto

Kirjoittanut: jta
« : Ma 03.12.2018 20:00:10 »

Jotain pientä saatu taas aikaseksi. Puola on omalla paikallaan ja vaihdettu iridium tulpat vakioiden tilalle. Ruisku samaran tulpanjohdot melkein kävi suoraan paikoilleen. Neloselle tuleva johto on vain aavistuksen liian lyhyt. Pitänee käydä metästään irtojohtona vähän pitempi.

Kirjoittanut: jta
« : Pe 30.11.2018 22:45:22 »

Joutui tuota telinettä vielä vähän muokkaan kun eihän sitä hoksannut ajatella että tuo moottorin tukikumi saattaa olla edessä... Ei onneksi tarvinut kuin nävertää pultin reikää vähän sivuun ja tehdä senttiä pitemmät puslat moottorin ja tuon telineen väliin. Pitää vähän tuhauttaa maalia noihin pusliin niin saa laittaa tuonkin kunnolla paikoilleen.

Kirjoittanut: jta
« : To 29.11.2018 20:49:34 »

Nyt kun taas pääsi talliin touhuileen niin väkersin puolalle tuon telineen. Nyt vain odotella että maalit kuivuu niin saa tehdä holkit tuon telineen ja moottorin väliin.



On tässä välissä muutakin tullu touhuiltua. Talvirenkaat vaihdettu ja etujarruja herkistelty kun oli vänkärin puolelta toinen mäntä jumissa ja samalla oli palakin vähän jumittunu satulaan. Ei kovinkaan huonosti kun nyt ekaa kertaa tarvi etujarruihin koskea mun omistuksen aikana. Samalla kennon päältä putsailin melkein kaksi rikkakihvelillistä havuja ja lehtiä. Ilmankos ei oikein ole puhallusta ollut... Kohtuudella pääsee tuon raitinilmakanavan kautta käsiksi tuonne.
Kirjoittanut: Ledskukkuu
« : Ma 19.11.2018 15:30:20 »

No tuota akkulaturia en kokis itselle tarpeelliseksi.

Se virtalähde vaan pitää oikealle puolen relettä kytkeä ettei akkua syö tyhjäksi.
Kirjoittanut: jta
« : Ma 19.11.2018 13:57:32 »

Sinällään ihan fiksun olonen systeemi ja varsinkin jos lisäis tuon puhaltimen ohjauksen. Ei tarvis erillistä sisätilanlämmitintä. Tuohon kun vielä yhdistää tuon defan akkulaturin niin avot.
Kirjoittanut: Ledskukkuu
« : Ma 19.11.2018 12:12:53 »

Tt-thermo sama valmistaja kuin tuo ebayn.
:psycho:
Kirjoittanut: Ledskukkuu
« : Ma 19.11.2018 11:23:50 »

https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F312024381324
Ei ole itsellä kokemusta, mutta kotimainen vaihtoehto: TT-Thermo. Toki hintakin on kotimainen.
Kaverilla tuollainen. Mutta halvempi on aina halvempi.  :psycho:

Venäläistä tekstiä ainakin näkyy olevan tarroissa.  :psycho:
Kirjoittanut: Baz
« : Ma 19.11.2018 11:10:43 »

Kirjoittanut: Ledskukkuu
« : Ma 19.11.2018 09:48:47 »

Ajattelin, että jos tilais kiertovesipumpullisen letkulämmittimen. Sitten laittais vielä 12v virtalähteen josta lähtee virta auton omalle sisätilapuhaltimelle. :think:
Kirjoittanut: jta
« : Su 18.11.2018 20:21:12 »

Miksihän mulla kummittelee että olis joku noin 3-5A. Riipunee varmasti paljon itse siitä puhaltimesta.

Laittelin tänään välillä mitsuakin. Sisätilanlämmittimelle laittelin haarotuksen. Osaa olla ahtaita nuo japsien jalkotilat kun ei meinaa sopia edes porakoneella tekeen mitään siellä. Samalla kun tuo tuolla tallissa oli niin vaihtelin talvirenkaat ja kiristelin ohjaustehostimen remmin kun meinasi alkaa luistaan.
Kirjoittanut: Ledskukkuu
« : Su 18.11.2018 12:42:26 »

 Paljonkohan auton lämmityslaitteen puhallin tarvii virtaa..  :think:
Kirjoittanut: paavo
« : Pe 16.11.2018 19:58:35 »

Vartti yli kun alkaa stoppaamaan :psp:
Kirjoittanut: Pokerface
« : Pe 16.11.2018 19:11:42 »

Onkohan ihan merkittynä siinä kohtaa mistä avaimella kiristetään  :think:
Kirjoittanut: jta
« : Pe 16.11.2018 17:42:40 »

Piti ihan alkaa korjausopasta lukeen. Ohjearvo valon syttymiselle on 0,4-0,8bar eli tuo 0,5bar anturi sopisi tuohon kuvaan.