Vastaa

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Varmistus:
Suomen lipussa on kaksi väriä, sininen ja mikä?:
Kirjoita viereen korostettu sana tästä lauseesta.:

Huomaathan, että viestisi tulee JULKISELLE alueelle.

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Yhteenveto

Kirjoittanut: jta
« : eilen kello 20:21:26 »

Jotain pientä taas värkätty. Nokka-akselin tunnistinta soviteltu paikoilleen ja laitettu paksumpaa tiivistettä alle ettei ota kiinni magneettiin. Venttiilikoppaan pellistä leikattu vähän tuninkia. Vielä viimeistellä nuo kirjaimet niin saa hitsailla kiinni. Samalla kun oli rälläkkä käsissä niin laturin yläkiinnikettä suunniteltu. Saa toimivan kun yhdistää tuon 110:n ja nivan kiinnikkeen. Huomenna jos kemppiliimais nuo yhteen ja vähän muotoilis.

Kirjoittanut: jta
« : eilen kello 14:49:55 »

Ei ainakaan ole tuntipalkalla tuo vaihtaja.  :psycho:
Kirjoittanut: jta
« : Su 21.10.2018 18:04:34 »

Ei nuo luista kun pitää hihnapyörät kunnossa ja remmin sopivalla kireydellä. Usein nuo hihnapyörät on luistatettu kiiltäväksi kun ei ole viittitty kiristää vaikka vihellys käy kokoajan niin ei ne sen jälkeen pidä vaikka vetäis niin kireälle että remmi soi. Tietenkin moniura olisi parempi tuon suhteen.

Ja kun kerkesin jo hommata nuo osat että ovat kiilahihnalla niin en enää ala uusia hihnapyöriä hommaan. Enkä nyt ole edes varma että oliko takavetosen koneeseen edes saatavilla moniurahihnalla olevia osia.
Kirjoittanut: paavo
« : Su 21.10.2018 05:52:43 »

Joskus oli kiilahihnojen kanssa jatkuvaa tappelua. :jees:
Kirjoittanut: Pokerface
« : La 20.10.2018 23:17:33 »

No miksei, vihaan kiilahihnoja  :jees:  kitiseviä paskoja
Kirjoittanut: jta
« : La 20.10.2018 21:41:16 »

Ei oikein ole vaihtoehtoja.
Kirjoittanut: Pokerface
« : La 20.10.2018 21:15:03 »

kiilahihnallako meinaat  :think:
Kirjoittanut: Pokerface
« : La 20.10.2018 19:47:12 »

Komiaa  :good:
Kirjoittanut: jta
« : Su 14.10.2018 21:31:55 »

Tänään sitten soviteltu tuota 110 ladan laturia paikoilleen. Nivan kiinnikettä piti vähän muokkailla että sai remmin linjauksen kohdilleen. Alapultin pusla kun jäi vielä tuolle 8mm pultille väljäksi niin kävikin peikkomainen flaksi ja nokkapukin ohjuriholkki oli justiinsa sopivan kokonen tuonne niin ei jääny pultti hölkyyn toisesta päästään. Jostain varaston kätköistä katella suorempi vesipumpun hihnapyörä kun näkyi tuo irtaallan ollut olevan sen verran kiero ettei tuolla pysty luotettavasti linjausta kattoon. Vielä pitää yläkiinnikettäkin muokata että saa säädön osuun kohdilleen.

Kirjoittanut: jta
« : Su 14.10.2018 21:28:12 »

Jotain pientä taas saatu tässä aikaseksi. Kansi kasattu ja laitettu paikoilleen, jakopää kasattu ja muuta pikku hilpettä saatu paikoilleen.

Kirjoittanut: jta
« : Ma 08.10.2018 21:38:30 »

Öljypumpun avasin putsausta varten kun ei vanha tiiviste lähteny kuin palasina/hiomalla niin eksyi tuonne pumpun sisäänkin tuota mujua. Näkipähän samalla että on kaikki kunnossa. Samalla ehostin tuota öljypohjaakin.

Kirjoittanut: jta
« : Su 07.10.2018 21:48:22 »

Noniin. Kun olisi tiennyt että nuo sivuakselin laakerit pitää kalvata oikeaan mittaansa asennuksen jälkiin niin olisin jättänyt vaihtamatta kun ei noita olisi mikään pakko ollut vaihtaa. Tuohonkin olisi oma työkalunsa vaan eihän sitä tähän hätään varmastikkaan mistään saa. No saatiin noita kuitenkin sen verran avarrettua että meni akseli paikoilleen. Pääseekin nyt sitten kasaan tuon alakerran loppuun ja osan jakopäästä.


Kirjoittanut: paavo
« : Su 07.10.2018 07:53:08 »

 :good:
Kirjoittanut: jta
« : La 06.10.2018 22:51:04 »

Jotain pientä on saatu taas aikaseks. Lohko maalattu toiseen kertaan ja on männätkin jo paikoillaan. Apulaiteakselin laakerin kanssa tuli ongelmia kun on ilmeisesti liian paksu kun ei itse akseli mahdu enää paikoilleen.

alternate login