Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi
Hevi on paskimmillaankin parasta. Vaiko sittenkin? Tämä alue ei välitä nähdä keskusteluja kuulokkeista, kotiteattereista tai takahutlarisi basarin koosta. Täällä keskitytään asiaan, eli desibeleihin, ja tunteisiin mahanpohjassa asti! Lyhyesti Musiikkiin.
Moderator: The Änes.
0 Members and 91 Guests are viewing this board.
Replies: 14
Views: 2,761
Replies: 5
Views: 1,562
Replies: 0
Views: 763
Replies: 19
Views: 2,436
Replies: 31
Views: 4,417
Replies: 4
Views: 1,327
Replies: 5
Views: 874
Replies: 11
Views: 1,576
Replies: 37
Views: 4,017
Replies: 10
Views: 1,615
Replies: 4
Views: 1,104
Replies: 2
Views: 837
Replies: 3
Views: 903
Replies: 0
Views: 869
Poll
Moved Topic
Locked Topic
Sticky Topic
Topic you are watching
Page created in 0.062 seconds with 19 queries.