News:

Apachefoorumi Facebookissa:
https://www.facebook.com/Apachefoorumi/

Main Menu

Riitelytriidi

Started by peter, Wed 01.02.2006 22:17:51 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nuuka

Kato vasemmalle K31! Siellä pitäis olla muutama söötti svedupoika siunki makuun! :ras:
Meinasin laittaa itselleni sigun, mutta sitten en keksinyt siihen mitään hauskaa niin en laittanutkaan. :jepso:

D-ude

Quote from: Nuuka on Wed 20.12.2006 19:18:19 (UTC+0200)
Kato vasemmalle K31! Siellä pitäis olla muutama söötti svedupoika siunki makuun! :ras:

vidu minua neuvo, ku et erota vasempaa oikeasta.. Ruåtti on minun oikealla puolella tällä hetkellä :kerpele: Mene pellekouluun niin opit sukeltamaan tuolilta sankoon, ilman että se aiheuttaa tuollaista nykimistä silmäkulmassa. Näköjään muu toivo on jo menetetty :kerpele: :ras:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Nuuka

Ööööhhh...   Ääääähhh... Syö paskaa! :kerpele:
Meinasin laittaa itselleni sigun, mutta sitten en keksinyt siihen mitään hauskaa niin en laittanutkaan. :jepso:

D-ude

Quote from: Nuuka on Wed 20.12.2006 19:21:01 (UTC+0200)
Ööööhhh...   Ääääähhh... Syö paskaa! :kerpele:

En sinun ruokavaliosta tiä :angry: Mutta minä syön mielumin vaikka makaroonia :angry: :angry: kannattas joskus koeilla, niin ei aina olisi ripulit sullakaan housussa :kerpele: :kerpele:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

paavo

Menkääs ny mukulat äidin helmoihin, tai pieksän kepilläni perseenne sateenkaarenväreihin.  ::smoke

D-ude

Quote from: kulli paavo on Wed 20.12.2006 19:40:02 (UTC+0200)
Menkääs ny mukulat äidin helmoihin, tai pieksän kepilläni perseenne sateenkaarenväreihin.  ::smoke

Tule tänne huuteleen :kerpele: Ota se tikku pois perseestäsi niin  voit yleensä sillä jotain lyödä :kerpele: :kerpele:

Nuuka

paavo

Otan tosta pöydänkulmalta oluttölkin ja tungen sen anukseesi poikittain! :kerpele:

D-ude

Quote from: Nuuka on Wed 20.12.2006 19:41:37 (UTC+0200)
Mun perseeseen ei kosketa! :aatu:
Quote from: kulli paavo on Wed 20.12.2006 19:43:39 (UTC+0200)
Otan tosta pöydänkulmalta oluttölkin ja tungen sen anukseesi poikittain! :kerpele:

Paavolla se on Miesten perseet vain mielessäää  :kerpele: Ihan umpi k31 kamaa :ras: Ihan ihmetyttää mitä sen omasta ryppyreijästä löytyy :think:

paavo

Kato itse kun työnnän karvasen perseeni kolviisi kiinni :angry:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview