News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Im in...

Started by Hanzuu, Fri 27.10.2006 09:29:51 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kastori

misse antaa vääntää, kääntää, puristella ja puijuttaa ja senku kehrää vaan..

Hanzuu

Mulle sattunut sit joku luonnevikainen höyrypää  :kerpele: Niin itsekäs pomottaja,pisti kaksi koiraakin kuriin ja nuhteeseen  :aatu:

Mie tuun Kastorin Misseä halipusurutistamaan  ::lsmoke
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Lohari

Miuku on taas sit sellanen joka pilestää pitkin taloo, laiskottelee, nukkuu ja syö... ja tietenkin kehrää kuin ferrarin moottori  ::hihsmoke

Igor

nyyyps

vaikka koiraihminen olenkin, niin onnuo miukut kuitenkin sulosia.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Hanzuu

Kissoissa on sitä jotain  :think: Kai mie olen koira ihminen kun mul on ollut 3 koiraa ja vaan tuo 1 kissa  :think:

ferret

Kotona maalla asuva kissani on sen verran ilkeä tapaus, että se menee vieraiden viereen makaamaan selälleen ja sitten kun pahaa aavistamaton ihminen koskee sen mahaan se iskee kaikki kyntensä ja hampaansa kiinni käteen ja puree niin lujaa kui ehtii... (varoitan vieraita joka kerta, mutta jostain syystä ne aina koskee siihen) Kun kolme vuotta sitten aloin seurustelemaan nykyisen avokkini kanssa niin tämä kisuli hyökkäsi ovella suoraan kimppuun.. Se myös yritti nirhata mun koiran silloin kun ensimmäisen kerran sen näki.. se on vähän pipi päästä.. vanhemmat hemmotellu sen niin pilalle kuin vain voi..

Ei ihan kisu mut mun söpöliini

Sääliä saa ilmaiseksi, kateus pitää ansaita

Hanzuu

Hanzuu

Tämmösii tipsuherroja mulla oli kaksi ja se yks oli seropi.(selkeesti sakemanni)

Olenko kuitenkin kissaihminen ku tipsun rotumääritelmä kertoo "Kaikkien aasialaisten rotujen tavoin tiibetinspanielillakin on omalaatuinen, lähes kissamainen persoonallisuus."  :lach:

ferret

Sääliä saa ilmaiseksi, kateus pitää ansaita

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview