Keskustelua Hifilaitteista...

Started by jiidee, Wed 29.11.2006 12:17:41 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mustis

Quote from: Lady iCola on Fri 25.03.2011 15:51:55 (UTC+0200)
Quote from: Mustis on Fri 25.03.2011 15:46:59 (UTC+0200)
Quote from: Lady iCola on Fri 25.03.2011 15:33:16 (UTC+0200)
En saanut Onkyota, ei ollu vielä tullu hyllyyn  :cray: Mut ens viikolla se on minun  ::lsmoke
Ei oo oikein tarjolla tuossa hintaluokassa wlan ominaisuutta muilla valmistajilla vielä, se ois aika tärkeä kuitenkin miulle kun kaikki musiikki suunnilleen tulee koneelta  ::osmoke

Mihin ihmeeseen tarvitset kauheaa hihiä, jos äänilähde on jo laadultaan surkeaa?  :facepalm:
Kerro toki lisää että mistä tuollainen mielikuva kumpuaa?

Minkälainen pakkausalgoritmi on koneelle tallennetussa musiikissa? Poistetaanko sieltä jotain? Paraneeko laatu, jos sieltä poistetaan?

PerseVän VeREvvÄÄ!
:notworthy: :huraa: :notworthy:

Señorita iCola

#91
Ei kaikki ole tallennettua, tuleehan tuota Spotifystakin  :psp:

On tuossa tuo bluray soitinkin minkä persieeseen vahvistin kiinni tulee jos levyltä huvittaa kuunnella, ja kun kyseessä ei kuitenkaan ole mikään tonnien laite, ja leffojen katseluun käytän siinä missä musiikinkin kuunteluun niin minulle on ihan sama onko se musiikki ämpee pakattua vaiko eikö ole.
Edit. Kunhan paremmin kuuluu leffoja katellessa kuin töllön omista kauittimista niin tavoite on täytetty  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

kenny

Quote from: Mustis on Fri 25.03.2011 15:56:54 (UTC+0200)
Quote from: Lady iCola on Fri 25.03.2011 15:51:55 (UTC+0200)
Quote from: Mustis on Fri 25.03.2011 15:46:59 (UTC+0200)
Quote from: Lady iCola on Fri 25.03.2011 15:33:16 (UTC+0200)
En saanut Onkyota, ei ollu vielä tullu hyllyyn  :cray: Mut ens viikolla se on minun  ::lsmoke
Ei oo oikein tarjolla tuossa hintaluokassa wlan ominaisuutta muilla valmistajilla vielä, se ois aika tärkeä kuitenkin miulle kun kaikki musiikki suunnilleen tulee koneelta  ::osmoke

Mihin ihmeeseen tarvitset kauheaa hihiä, jos äänilähde on jo laadultaan surkeaa?  :facepalm:
Kerro toki lisää että mistä tuollainen mielikuva kumpuaa?

Minkälainen pakkausalgoritmi on koneelle tallennetussa musiikissa? Poistetaanko sieltä jotain? Paraneeko laatu, jos sieltä poistetaan?

Kai sillä tietokoneella voi toistaa muutakin ääntä, kuin huonosti pakattua mp3:sta    :blink:

nyyyps

Ämpeekolmosia voi kuunnella vain ja ainoastaan niistä vaaleanharmaista pöntöistä, jotka rahisee, kun äänenvoimakkuusnappia pyörittää. :truuhifi:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Señorita iCola

Normaali kuuntelija erottaa yhtä hyvin mp3:n ja wav:n kuin sen onko kaiutinpiuha hopeoitua kuparia vaiko normaalia, tai onko siellä päässä kullatut liittimet  :hifiguru:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.


nyyyps

Tässä irkatessa minä kai olin ääliö, kun autossa saatan mp3-soittimelta kuunnella FM-lähettimen kautta, ja se FM-lähetin on siinä äänenlaadunraiskauspaskaa.

Niin no, olisko minun pitäny taivaalle tulipunaisin aakkosin kirjottaa, että autossa mp3-soittimelta. :psp:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Mustis


PerseVän VeREvvÄÄ!
:notworthy: :huraa: :notworthy:

nyyyps

Hassutti tässä joskus tapaus, joka suunnitteli, että siirtää mediakirjastonsa flaciksi, kun flac on häviötön.
Mitä hyövyttää kertaalleen pakatun mp3:n muuntaminen häviöttömään formaattiin, ku mp3:ksi siirrettäessä mahollinen hifirunkkupullavahinko on jo tapahtunut. :psycho:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Señorita iCola

Tänään annoin Onkyolle hyvän kodin  ::lsmoke Adoptoin myös kolme kappaletta kaiuttimia, katsoivat niin surullisen näköisenä siellä vailla omistajaa  ::lsmoke Pitäis alkaa asentelemaan.
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Kastori


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview