Postaa TV-vinkit tänne

Started by jiidee, Mon 19.06.2006 21:29:08 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

nyyyps

Quote from: Icola on Thu 08.01.2009 17:48:45 (UTC+0200)
Quote from: omglolnoob on Thu 08.01.2009 17:47:48 (UTC+0200)
Quote from: Icola on Thu 08.01.2009 17:44:58 (UTC+0200)
Miun käsittääkseen tuo on nimenomaan naisille, eli lesbokanava  :jees:
Toisiaan suutelevia naisia hivelemässä hitusen pyöreitä vartaloitaan hämärässä valaistuksessa. :drool:
Kai tuossa ihan ostellaan jotain ihqja laukkuja ja kenkii niiq  :psp:
No sehän on ihan akkojen hommaa! Eikö ne mulle näytä ollenkaan sitten autonkorjausohjelmia? :sorry:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Señorita iCola

Quote from: omglolnoob on Thu 08.01.2009 17:52:17 (UTC+0200)
Toisiaan suutelevia naisia hivelemässä hitusen pyöreitä vartaloitaan hämärässä valaistuksessa. :drool:
No sehän on ihan akkojen hommaa! Eikö ne mulle näytä ollenkaan sitten autonkorjausohjelmia? :sorry:
Ei naisen laifstailiin kuulu autojen korjaus, siun pitää vaan shoppailla kaikkee ihquu miehen rahoilla ja näyttää barbilta  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

nyyyps

Quote from: Icola on Thu 08.01.2009 17:53:36 (UTC+0200)
Quote from: omglolnoob on Thu 08.01.2009 17:52:17 (UTC+0200)
Ei naisen laifstailiin kuulu autojen korjaus, siun pitää vaan shoppailla kaikkee ihquu miehen rahoilla ja näyttää barbilta  :psp:
Minä barbina :lach:
Ja miehen rahat :lach: :lach:
Mutta kaikkia teknisiä hilupiluja kyllä voin shoppailla, en ainuttakaan kimaltavaa biletoppia, mutta jos on esmes lcd-näyttö siinä, niin voin ehkä shoppailla semmosen.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

nahkaparturi

Mie haluaisin sellaisen itäsuomalaisen miesten laifstail-kanavan, missä juotaisiin kossua suoraan pullosta karvahattu silmillä. Välillä käytäisiin verkoilla huonossa kelissä. Ja lauantaisin saunottaisiin, puulämmitteisessä saunassa. Eikä kukaan puhuisi mitään :psp:
So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy

nyyyps

Kerran suunniteltiin sodankylä-kanavaa. Rassataan autoja, istutaan tulilla, pojat juo asennuskaljaa ja minä muumijuomaa, ja jäsen o kokkaa amiksen kokkinurkassa ruokaa. kaikki ruuat maustetaan tiesuolalla.

Kastori

Quote from: omglolnoob on Thu 08.01.2009 18:06:57 (UTC+0200)
Kerran suunniteltiin sodankylä-kanavaa. Rassataan autoja, istutaan tulilla, pojat juo asennuskaljaa ja minä muumijuomaa, ja jäsen o kokkaa amiksen kokkinurkassa ruokaa. kaikki ruuat maustetaan tiesuolalla.
johan se liha siinä tielä makkoilesa sitä suolaa immee..  :psp:

nyyyps

Quote from: Kastori on Thu 08.01.2009 21:04:05 (UTC+0200)
Quote from: omglolnoob on Thu 08.01.2009 18:06:57 (UTC+0200)
johan se liha siinä tielä makkoilesa sitä suolaa immee..  :psp:
Paikallista lihhaa käytethän, eikä etelän rehukarjaa :psycho:
Eipä paikallinen pääse tiestä suolaa imemään. ::hihsmoke

Kastori

Breaking Bad nelosella meni jo toinen osa tänään.. vaikuttaa pirun hyvältä.. suosittelen.. :jees:

Jokse

Quote from: Kastori on Fri 09.01.2009 02:17:16 (UTC+0200)
Breaking Bad nelosella meni jo toinen osa tänään.. vaikuttaa pirun hyvältä.. suosittelen.. :jees:
Pitänee laittaa ensimmäinen osa pyörimään tässä samalla :psycho:

Kastori

siihen pitää keskittyä jotta saa irti kaikki nyanssit ja sekundääriset asiat.. :aatu:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview