News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Autovideot...

Started by jiidee, Mon 25.12.2006 16:41:20 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

IsoPahaJolppi

uusimmassa moblarissa oli NSU Ro80:sta artikkeli, jossa kerrottiin, että sen männäntiivistykseen käytettiin 50 eri osaa, eli ei se nyt niin yksinkertainen rakenne kuitenkaan ole....
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

kop-O-nen

#511
Mäntien tiiveyshän siinä on se isoin ongelma, ei oikein meinaa löytyä materiaalia joka kestäisi pidemmänpäälle liikoja kulumatta.
En tiedä miten Rx8 koneessa homma toimii, mutta ainakin seiskoihin joutuu about 100.000km välein tekemään koneremppaa juuri siksi että männäntiivisteet kuluvat.

Mutta muutenhan toi on ihan idioottivarmaa tekniikkaa, liikkuvia osia pirusti vähemmän kuin normaalissa mäntämoottorissa.
Hirvee hinku olis hommata joku Wankelkoneinen laite jossain välissä itsellekkin, mutta pitänee eka toi nykyinen projekti ainakin saada nippuun ja säästellä taaloja ennenkun rupee niistä enemmän haaveilemaan.

Päästöistä ja kulutuksesta olet oikeassa, mutta niihin tuossa vähän viittasin sillä että jos konetyyppi olisi yleisempi, olisi sitä varmasti saatu myös kehitettyä enemmän.
Onhan mäntämoottoreidenkin kulutuksessa ja päästöissä otettu hurja harppaus eteenpäin viimevuosina. Jos vertaa vaikka Rx-7.aa saman aikakauden samantehoiseen mäntämoottoriautoon, niin ei noissa nyt kuitenkaan _niin_ suuria eroja ole.  :jepso:

Juggernauter


nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

-teme-


Josse

WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !

unikeko

ööh, taitoa :think:
ei muuten noin pienellä nopeudella mehtähän mennä... ei vaan pysty  :nope:

itte suditellu aikanaan sillee, että kaveri ajo perässä kertoakseen nopeuden mihin asti sutii... nopeus oli noin 80 kmh... sit loppu väääntö...
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

Atomisaattori

Töissä pari viikko sitten kävi hieman kovaa jytissyt kaania ja nyt jumin katselemaan näitä  ::lsmoke


Scania R560 Specialtransport


Scania V8


Scania R560 Straight Exhaust.


"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Baz

- Huomenta, kaunis ilma tänään.
- Antaa olla vaan! Kyllä se siitä pilvistyy!

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview