News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Tänne keräillään kysymyksiä ja puretaan teiniangstia !

Started by Masa, Thu 16.02.2006 19:58:56 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

Thrash

Mun kaikki rahat menee röökiin, bisseen ja muihin huvituksiin. Varaa ei ole mihinkään eikä vanhemmat oikeen tykkää auttaa. Nyt kun lapsilisätkin loppu ja sossulta ei heru
Aika tyypillinen teiniangstin aihe, täytyy myöntää :kahvi:

Jokse

Masa

Quote from: Thrash on Sun 06.04.2008 13:05:37 (UTC+0300)
Mun kaikki rahat menee röökiin, bisseen ja muihin huvituksiin. Varaa ei ole mihinkään eikä vanhemmat oikeen tykkää auttaa. Nyt kun lapsilisätkin loppu ja sossulta ei heru
Nythän alkaa olemaan viimeiset hetket hankkia kesätöitä, mikäli olet vielä koululainen.
Niistä sitä tienestiä saa ja bissekin maistuu paremmalta, kun tietää itse tienanneensa rahat siihen. :friends:
Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !

Tosi huono karaokelaulaja

Thrash

Quote from: Masa on Mon 07.04.2008 09:50:57 (UTC+0300)
Quote from: Thrash on Sun 06.04.2008 13:05:37 (UTC+0300)
Nythän alkaa olemaan viimeiset hetket hankkia kesätöitä, mikäli olet vielä koululainen.
Niistä sitä tienestiä saa ja bissekin maistuu paremmalta, kun tietää itse tienanneensa rahat siihen. :friends:
Tiedän. Koko kesän olen töissä (uskokaa tai älkää :shock:) Mutta rahat on loppu jo nyt eikä lisää ole tulossa.
Jää saatana kesän festaritkin käymättä :kerpele:

MadCroc

QuoteTiedän. Koko kesän olen töissä (uskokaa tai älkää :shock:) Mutta rahat on loppu jo nyt eikä lisää ole tulossa.

älä huoli et ole ainoa joka ei pääse kesän festareille, koska täältä pyssykylästä on hieman hankalampi lähteä kourallisella euroja.  :angry:
Vitutus on sinun hyvä ystävä, se ei jätä sinua yksin vaikka menisi kuinka huonosti.

nyyyps

Quote from: MadCroc on Mon 07.04.2008 19:00:09 (UTC+0300)
QuoteTiedän. Koko kesän olen töissä (uskokaa tai älkää :shock:) Mutta rahat on loppu jo nyt eikä lisää ole tulossa.

älä huoli et ole ainoa joka ei pääse kesän festareille, koska täältä pyssykylästä on hieman hankalampi lähteä kourallisella euroja.  :angry:

Tehe niinku minä. Voita ilmanen simerockin lippu. Tuurilla sain vielä ilmasen kyytinki Rolloon ja takasin. Sitten takasin ankeaan sodankylän kesään, odottamaan festareita, että pääsis bongaamaan kummallisen näkösiä elokuvaturisteja ja nauramaan niille.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Odai

Tännekö angstaan kun minulla ei ole mitään tulevaisuuden haaveita tai todellisuuden intohimoja?

Saan toivottavasti ihan kohtuulliset paperit ulos lukiosta nyt keväällä, mutta mitä niillä tekee jos ei
halua hakea minnekään.

:sorry:

Jokse

Thrash

Quote from: Jokse on Sun 13.04.2008 23:13:26 (UTC+0300)
Moi oon Jokse ja mua vituttaa lähes kaikki tällä hetkellä. :moi:
Öivöi. anna kun dr.Thrash McMetal auttaa ja avaudu :friends:

Jokse

Quote from: Thrash on Sun 13.04.2008 23:52:07 (UTC+0300)
Quote from: Jokse on Sun 13.04.2008 23:13:26 (UTC+0300)
Moi oon Jokse ja mua vituttaa lähes kaikki tällä hetkellä. :moi:
Öivöi. anna kun dr.Thrash McMetal auttaa ja avaudu :friends:
Vittukun oon laiska, ja lukiossa joudun olemaan vielä puoli vuotta. ::osmoke

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview