Postaa kun ei paneta...

Started by jiidee, Thu 11.01.2007 08:34:13 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GILlian

Quote from: Tirppana on Mon 13.12.2010 20:09:14 (UTC+0200)
:jees: niih...kyllä mua kiinnostaa mutta ei haluta kun kundi ei anna...mitäs tuolta kerjää kun aina mä jään häviölle...Opettelen olemaan ajattelematta koko seksiä.
Kieltämättä vähän erikoinen tilanne..tuollasta miestä vielä tullu vastaan..

Mie taas stressaan...kaikesta.. :sorry: ja se vaikuttaa kaikkeen..eniten varmaan tuohon ja ruokahaluun.

Tirppa

Stressaantuminen on pahasta...Mua stressaa eniten just tuo kun ei oikeen tiä mitä tuo yks haluaa minusta...tuntuu, että oon sille äidin korvike, kokki, siivoaja ja lisärahan tuoja (käy hän itsekin töissä) :facepalm:

GILlian

Tirppa

::hihsmoke oon siitä joskus pulttia ottanutkin...ja kundi sai kuulla kunniansa.

GILlian

Mie voin olla kokki...jos ei osaa kokata, minkä sille mahtaa..en miekään osaa renkaita vaihtaa.. :sorry:
Ja voin olla jollain lailla myös kodinhoitaja...mutta tasavertasesti, koska olen ihekin töissä..mutta jumalauta jos miusta vielä äiteetä haetaan ni oven paikka löytyy nopiaan.. :kahvi:

Tirppa

::hihsmoke mä olen hidas noissa ukonvaihto - hommissa. Ja toisaalta, ei näin vanhana kai enää ees kannata... :think:

GILlian

Koskaan ei ole liian myöhästä ajatella ihteään..minkä ihmeen vuoksi sie oisit parisuhteessa, joka ei millään tasolla tyydytä sinuu??  :blink:

GILlian

Tirppa

Nokun meillä on yhteinen koti josta mä en halua pois koska itse olen tämän rempannut ja on sukulaismiehen rakentama talo...mä nimittäin joudun lähteen jos erota haluan (kuulemma)  :facepalm:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview