Kommandot ilman päällysvaatteita

Started by nahkaparturi, Sat 13.01.2007 18:08:48 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nahkaparturi

Eli nyt kaikki tunnustamaan tänne julkiset esiintymisensä alastomana!
Itse voin aloittaa kesäisellä kertomuksella. Oltiin kavereiden kanssa seuraamassa erästä paikallista urheilutapahtumaa heinäkuun helteessä ja (palkinto)pallisijoitusten jo ratkettua siiryttiin jälleen kerran rantaterassille viimeisille kaljoille. Yksi kavereista aloitti lausahduksen pahamaineisella sananparrella "et muuten uskalla/kehtaa..." yllyttäen hyppäämään terassin kaiteen yli vaattet päällä suoraan järveen. Mie tietenkin porukan kovimpana yllytyshulluna roiskautin menemään nopean taskujen tyhjennykseen jälkeen. Kuskina toimiva kaveri tietysti yritti käydä selväpäisyydestä johtuen vittuilemaan ja sanoi miulle, että et muuten tule kastelemaan miun auton penkkejä. Seurasi lyhyt dialogi:
"Ootko tosissas?"
"Oon"
"No selevä juttu"
Samantien mie tempaisin miun ainoan vaatetuksen, vanhoista farkuista modatut sortsit, pois jalasta, tyhjensin kaljatuopin, otin kännykän ja lompakon pöydältä ja ilmeenkään värähtämättä totesin, että "eiköhä männä nyt". Ei muuta kuin autolle kävelemään sortsit harteilla miehekkään karvainen perse paljaana ja kassien suvituulessa kevyesti keinuen kuskin anoessa minuu laittamaan housut jalkaan. Vastaus oli joka kerta tyly "mutta siun auton penkithän kastuu". Vasta autolla laitoin housut jalkaan, kun kukaan ei olisi istunut alastoman miehen vieressä.
So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy

Örtzi

25 asteen pakkasessa olen juossut erään turkulaisen lähiön ympäri pelkät sukat jalassa 10 aikaan illalla. Tonni mummon markkaa tuli siitä tienattua..
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

N.B.B

mahdollisuuksien mukaan yritän olla     :jepso: Aataminasu=Parasasu :jepso:
Lordi syö ihmisen kakkaa!

Kastori

jyväskylän harjulla tursajaisissa.. en ees tienannu mitään..  :ras:

Odai

Erään nimeämainimattoman syrjäisen venesataman laiturilla munasillaan kun ukko kaato ämpärillä vettä merestä niskaan.
Sen verran reipasti sitä vettä tuli niskaan, että saattaapi olla, että oli ikkunoista kurkkijoita. Ei niitä elämän parhaita hetkiä. :think:
Hieman olin sekasin, viinaa ja vatsatauti = varsin epämielyttävä kokemus veneen pienessä vessassa...  :parku:

Eipä tarvitse kenenkään enään tässä elämässä minua pestä uudemman kerran. Kerta riitti!  :good:

FloggingMolly

Kavereitten kanssa oltiin kaljoittelemassa mökillä vuos sitten, saunasta lähdettiin juoksentelemaan hankeen juostiin sitten kunnon lenkki about 3-4km ja moikkailtiin autoja. Humalassa arvatenkin  ::hihsmoke

furioso

näitä tilanteita on vaikka kuinka monta,ei edes tiedä mistä aloittaisi.. ::hihsmoke

idieh

"We're all pathetic. It's what makes everything interesting." House MD

furioso

no jos yhden tarinan.aikoinaan menin kyläilemään ystäväni luo turkuun dbtl tapahtuman aikaan.silloin veneliikenneoli vielä aurajoessa sallittua festarin ollessa käynnissä.ystävälläni on vene niin pitihän sitä joki ajaa tapahtuma-alueen läpi edestakaisin niin että minä seisoskelin alasti veneen kannella keulassa.

idieh

"We're all pathetic. It's what makes everything interesting." House MD

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview