Piirsin tissikuvia.

Started by nyyyps, Sun 28.01.2007 01:24:20 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

nyyyps

Ei ollut tuo patsas, vaan oli valkoisesta patsaasta malli, täysin suora kopio tuo minun töherrys. :sorry:
Kopiot on arvottomia.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Popeye

Einyt ihan niinkään.  :nope: Eikö muotokuvatkin ole periaatteessa "kopioita"? Ihan hyvin ois siinä voinu olla patsaan sijasta ihmismalli, ja luulempa että oisi tullut vähintäänkin yhtä hyvää jälkeä ellei parempaakin. Usko pois, kyllä sulla taitoja on.  :good:

nyyyps

Kopioiminen on vain kopioimista.
En minä osaa ite mitään ilman mallia piirtää, niin eikös silloin lahjat puutu - jäljentää osaa, kynä pysyy kädessä, mutta ei siinä mitään uutta saa aikaan.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Sceme

Juu, ei tästä munkaa touhusta mitään tule. Jos ei osaa piirtää ni sitte ei osaa. Hyväksi piirtäjäksi synnytään, ei opetella...  :sorry:

nyyyps

Quote from: Sceme on Thu 02.04.2009 17:26:32 (UTC+0300)
Juu, ei tästä munkaa touhusta mitään tule. Jos ei osaa piirtää ni sitte ei osaa. Hyväksi piirtäjäksi synnytään, ei opetella...  :sorry:
Hyväksi piirtäjäksi voi opetella.
Kun vain hermot kestäis. Mulla ei ainakaan kestä.
Jotain omaa ku yrittää tehä, niin ei suju millään.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.


Arathon

Quote from: omglolnoob on Thu 02.04.2009 17:48:36 (UTC+0300)
Quote from: Sceme on Thu 02.04.2009 17:26:32 (UTC+0300)
Juu, ei tästä munkaa touhusta mitään tule. Jos ei osaa piirtää ni sitte ei osaa. Hyväksi piirtäjäksi synnytään, ei opetella...  :sorry:
Hyväksi piirtäjäksi voi opetella.
Kun vain hermot kestäis. Mulla ei ainakaan kestä.
Jotain omaa ku yrittää tehä, niin ei suju millään.
Sama. Ei ole tarpeeks intoa lähteä harjottelemaan sen enempää
Tule hyvä kakku.

Odai

#136
noooohhh... on totta, että luovaan piirtämiseen tarttee tietyn laista kykyä havainnoida asioita hieman omalla tavallaan, mutta teknisen piirtämisen oppii kaikki.
ei se kenellekään helppoa ole, kai se luovuus sitten motivoi vaan enemmän piirtämään niistä malleista erinäkösiä juttuja monen vuoden ajan.

ne taitavat ihmiset kun on piirtänyt todella paljon tietävät jo miltä se kuva näyttää paperilla ennen kuin se kynä on siihen koskenutkaan.
tietty jtn parempia ajatuksia ja muokkauksia voi syntyä kesken kaiken.

Jarre

Mulla isoin vaikeus piirtämisessä on se että ei oo hajuakaan että ees mistä aloittais...että sais ne kaikki miljoonat kuvat mitä päässä liikkuu siihen paperille...menee jotenki ihan lukkoon koko homman kanssa, ei aivot anna yhtään neuvoa että minne niitä viivoja pitäis piirtää  :kahvi:
Carpe Natem

Dimmu Burger

Kauniit naishenkilöt, ottakaa yhteyttä yksityisviestitse.

Hyvä suunnistaja ei eksy. Jos ei tiedä missä ollaan, mennään kotiin.

Njof njof :psp:

Popeye

Quote from: --Jarre-- on Sat 04.04.2009 22:24:46 (UTC+0300)
Mulla isoin vaikeus piirtämisessä on se että ei oo hajuakaan että ees mistä aloittais...että sais ne kaikki miljoonat kuvat mitä päässä liikkuu siihen paperille...menee jotenki ihan lukkoon koko homman kanssa, ei aivot anna yhtään neuvoa että minne niitä viivoja pitäis piirtää  :kahvi:

Juu, sama juttu täällä välillä. Kokeile mun taktiikkaa, alat vaan piirtämään ajattelematta erilaisia viivoja & muotoja paperille, niin tulee väistämättäkin jokin kuva mieleen alitajunnasta.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview