News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Ohjeet naisen hankintaan

Started by Rottis, Thu 22.02.2007 19:21:35 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rottis

OHJEET NAISEN HANKINTAAN 

Naista hankittaessa on syytä kiinnittää huomiota seuraaviin ominaisuuksiin: 
Väri, valmistusmaa, koko ja korimalli, varustelu, ikä. 

Naisen väri on useimmiten jollain lailla sidoksissa maahan, jossa 
nainen on valmistettu. Etelän maissa valmistetut naiset ovat väriltään 
huomattavasti tummemman sävyisiä kuin pohjoismaissa valmistetut. 
Tänä päivänä Suomesta on saatavissa kaikenvärisiä naisia, sillä niitä on 
tuotu ulkomailta tai valmistettu lisenssillä Suomessa. Naista valittaessa 
kannattaa huomioida, että ulkomailta hankitun naisen käyntiääni on 
erilainen kuin kotimaisen, joten se vaatii hieman totuttelua. Naisen koko 
kertoo, millainen kokonaiskulutus naisella on. Pienikorinen nainen 
on lähes aina kulutukseltaan taloudellisempi kuin tilavakorinen. 

Naista hankittaessa on syytä valita yksilö, jossa on vakiona 
riittävä varustelutaso, sillä lisävarusteet ovat kalliita. Mikäli 
kuitenkin on epähuomiossa tullut hankittua varustelultaan 
puutteellinen nainen, on lisävarusteita saatavana joka lähtöön: 
Puskurien levityssarja, yleisilmeen kohotussarja, perän 
muotoilusarja jne. Jos ollaan hankkimassa käytettyä naista, 
kannattaa lisäksi huomioida mm.edellinen omistaja/edelliset 
omistajat, ajotunnit ja yleinen kunto (onko kolhittu, likainen tai 
pidetty huonosti). Ihanneyksilö on nainen, joka on siisti, vähän 
käytetty ja hyvin huollettu. 

Nainen kannattaa aina koeajaa ennen lopullista valintaa. Koeajossa 
selviävät ajo-ominaisuudet sekä mahdolliset piilevät viat ja puutteet. 
Koeajolla kannattaa myös kokeilla erilaisia ajoasentoja ja niiden 
vaikutusta naisen käyttäytymiseen. 

Käynnistys 
Uusi nainen saattaa aluksi olla vaikea käynnistää, mutta ajotuntien 
karttuessa myös käynnistys helpottuu. Joissain tapauksissa pitkään 
käyttämättä ollut nainen ei välttämättä käynnisty lainkaan. Tällöin 
lienee helpointa hankkia uusi nainen. 

Ennen käynnistystä nainen täytyy esilämmittää. Lämmitysaika on sitä 
pidempi, mitä kylmempi käynnistettävä nainen on. Ryypyn käyttö 
helpottaa hieman kylmäkäynnistystä. 

Joskus saattaa tulla eteen tilanne, että nainen käy jo valmiiksi 
kuumana tai ylikierroksilla.Tällöin nainen vaatii kovaa ja pitkää ajoa 
jäähtyäkseen normaalilämpöiseksi. 

Sisäänajo 
Käyttämätön nainen täytyy aina ensin sisäänajaa. Sisäänajon aikana 
kannattaa olla erittäin varovainen, sillä sisäänajolla on ratkaiseva 
merkitys naisen tuleviin ajo-ominaisuuksiin. Käyttämättömän naisen 
ajo-ominaisuudet eivät aluksi vastaa käytetyn naisen 
ajo-ominaisuuksia, mutta ne paranevat itsestään, kun naisella 
ajetaan enemmän. 

Huolto 
Kun ominaisuuksiltaan ja ulkomuodoltaan mieleinen nainen on 
hankittu, on kuitenkin edelleen syytä pelata varman päälle ja 
käyttää naista huollossa säännöllisesti, ettei myöhemmässä 
vaiheessa tule yllätyksiä. 

Naisen omistamisesta aiheutuu melkoisesti kuluja, sillä tuorekin 
nainen on pakkeloitava ja maalattava lähes päivittäin, jotta naista 
kehtaa näyttää kavereille. Erilaisia kemikaaleja kuluu myös 
runsaasti. 

Naisilla on eräs ominaisuus, joka rajoittaa hieman niiden käyttöä. 
Kaikilla naisilla nimittäin alkaa määrävälein perä vuotaa, tavallisesti 
n. kuukauden välein. Tällöin nainen on ajokiellossa tai ainakin 
ajo-ominaisuuksiltaan huonohko. Korjaustarvetta vuoto ei kuitenkaan 
aiheuta, vaan huolestuttavampaa on vuodon puuttuminen. Ellei vuotoa 
ilmene, on nainen vietävä välittömästi huoltoon, jotta vältyttäisiin 
pikkuvioilta tulevaisuudessa. Näitä pikkuvikoja saattaa tosin käytetyllä 
naisella olla ennestäänkin. Pikkuvioilla on paha taipumus kasvaa 
oikeaksi riesaksi vuosien kuluessa, joten niitä tulisi välttää 
kaikin tavoin. 

Jos nainen jostain syystä lakkoilee, nakuttaa jatkuvasti, jättää 
tien päälle tai jos naisen pikkuviat kasvavat liiaksi, on aika vaihtaa 
nainen tuoreempaan. 

Muut naiset 
Ellei haluta hankkia omaa naista, on myös mahdollista käyttää 
yleisiä naisia tai vuokrata nainen käyttöön määrä-ajaksi. Kavereiden 
naisia voi myös yrittää lainata. Jos omistaa oman naisen ja ajelee silti 
esim. työsuhdenaisella tai käyttää yleisiä tai vieraita naisia, kannattaa 
omaa naista säilyttää kotona.


Saattaapi olla uusintojen uusinta.


D-ude

"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."


tilpehööri



                                 Be safe at night, sleep with a nurse

Hanzuu

Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Rottis

Olen pahoillani foorumin naiset, mutta en voinut vastustaa kiusausta  ::hihsmoke

Hanzuu

Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!


Brooke

Ajankohtainen Kiesin lausuntojen johdosta  :psycho:

Vaihdokit tänään:

AILI , vuosimalli 1963
Siisti, vähänajettu, taloudellinen.
Myydään käteisellä tai vaihdetaan nuorempaan. Talvitossut ym.
lisävarusteita.

AMANDA, vuosimalli 1940
Hyväkuntoinen veteraani. Juuri entisöity. Sopii harrastajalle.
Uudet lasit.

ANOPPI, vuosimalli 1942
Myydään tarpeettomana tai vaihdetaan koiraan tms. käypään tavaraan.
Äänenvaimentajassa pikkuvikoja.

BERTTA, vuosimalli 1959
Kohtalaisen siisti. Vaihdetaan mielellään uudempaan ja
pienempiruokaiseen. Ensimmäinen omistaja. Edullisesti.

CECILIA, vuosimalli 1963
Paljon ajettu, mutta hyvin pidetty. Diplomaattikäytössä. Hyvät puristukset.
Juuri maalattu. Teknisesti hyvä.

IITA, vuosimalli 1961
Lämmin, pieniruokainen. Halvalla, perässä pientä laittamista.

JAANA, vuosimalli 1977
Hyvin pidetty. Alkuperäinen kunto. Otettu käyttöön vasta 1995
lokakuussa. Säännöllinen kierto, muutenkin asiallinen.

KIRSTI, vuosimalli 1955
Halpa. Pieni nivelvika. Yksityiskäyttöinen. Uudella peitolla.
Savuttaa vähän.

LEENA, vuosimalli 1981
Tässä tosi tilaisuus. Urheilullinen, tosi hieno, täysin ajamaton yksilö.
Viimoisen päälle nätti. Lukkoperä.

MAIJA, vuosimalli 1967
Taloudellinen, loistokunto. Katsastusinsinöörin testaama. Hyvin pidetty, ei
kolhuja. Kiihtyy hyvin.

OLGA, vuosimalli 1971
Hyvin säilynyt, rauhalliseen ajoon. Ei vingu, 6 kk takuu.
Alkuperäinen kunto. Pientä vuotoa.

PIRKKO, vuosimalli 1964
Lämmin, siisti, pieniruokainen. Perä vähän roikkuu, muuten hyvä.

RUDOLF, vuosimalli 1973
Juuri maalattu. Tiukka perä. Suhteellisen siisti. Tuotu Ruotsista 1994.

SULEIMA, vuosimalli 1977
Tosi sportti. Ainut Suomessa. Musta. Juuri testattu, terve, ärhäkkä.
Teknisesti erinomainen yksilö kovaan ajoon.





Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview