Moottoripyöräkausi alkaa pian.

Started by Susey, Fri 02.03.2007 14:26:06 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paavo

Susey

Kumimuna

Quote from: paavo on Sat 31.08.2013 22:52:16 (UTC+0300)
Niitä repäisykalvoja :pro:
Lähinnä motocross hommiin kuuluu nuo...
Ihan normi fairilla ja pehmeellä liinalla, reilusti vettä ensin, että hiovat partikkelit
saa pois :jees:
Horatsu MauMau ::lsmoke

IsoPahaJolppi

:think: Ne ei vissiin sitten nuo nykyiset visiirit mene harmaaksi niistä pesuaineista, kuten joskus muinoin vanhan nolanin kuupan kanssa mulle kävi.

Meikä oli oikein uber-varovainen kun on ihan tulenuusi kypärä ja putsasin ötökät niin että laitoin kostean talouspyyhkeen ensin siihen visiirin päälle ja sitten n10min päästä kun ötökät oli pehmenneet niin varovasti pehmeällä nessupaperilla pyyhkäilin jämät poikkeen.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Josse

Lidlistä semmosia pesuaineella varustettuja W5 rättejä olen itte käyttäny, hyvin irtoaa eikä ole mitään vahinkoa ainakaan vielä tehny visiiriin/muualle kypärään.
WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !

IsoPahaJolppi

:bonjour: Pitää käydä natsisiwassa pyörähtämässä ja napata setti mukaan ja kokeilla.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

jta

Itte olen parhaimmaksi keinoksi todennut tuon minkä sanoit itekkin eli märkärätti joksikin aikaa visiirin päälle ja sen jälkiin pyyhintä pehmeällä rätillä.

Örtzi

Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

IsoPahaJolppi

:nopsu:  Ei tule työhommat toimimaan ilman visiirin käyttöä.
Ja umpimallinen kuuppa ilman visiiriä näyttää aika stupidolta...

IsoPahaJolppi

Tänään sitten pienellä riskillä sateen suhteen liikenteessä, ja kyllähän se sitten turauttikin pienet sateet silmille. Huomasin että joutuu laittamaan jonkin pienen pyyhkeentapaisen johonkin kattenvälikköön niin että saa välillä pyyhkiä visiirin puhtaaksi.

Nyt on 700 kilsaa jotakuinkin takana viikossa.

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview