News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Moottoripyöräkausi alkaa pian.

Started by Susey, Fri 02.03.2007 14:26:06 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kumimuna

Tuo polte tuli muutama vuos sitten hoidettua pois, mopoja
ollu sen jälestä jokusia, onkohan nyt tallissa numerot neljä ja viis :think:
Isompi (dr big) vaihtuu varmaan jossain vaiheessa älcee nelkkuun ja tuon
pikkupyörän saatan vaihtaa kakspuolikkaaseen tai hävittää kokonaan,
näkkyypähän ::smoke
Horatsu MauMau ::lsmoke

=Juku=

Me first (rules of traffic)

Kumimuna

Niijuu, kesäkumit olis isommassa mopossa alla, tarvii vissiin kohta
kesäkausi korkata ::hihsmoke
Horatsu MauMau ::lsmoke

IsoPahaJolppi

::lsmoke Pari eri kertaa on pitänyt pyöräyttää edestakaisin tuossa kadunpätkällä.

Tuntuu vaan niin pirun horjakkaalta taas alkuunsa...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

IsoPahaJolppi

:pokeri: Sakeli soikoon, tai vaikka laulakoon... To tai pe käyn laittamassa vakuutukset päälle ja viikoloppuna ajan niin perkeleesti.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

jta

Alkaishan tuo kyllä pikkuhiljaa poltteleen kun pihakin on jo sulanu ja tietkään ei ole jäässä. Kahden vaiheilla vain että laitanko seisontaan vai mitä tekis.

IsoPahaJolppi

:pokeri: En sitten ajakkaan viikonloppuna niin perkeleesti. Oksupaskatauti veti keskikropan lihakset niin kipeeksi ettei mtään jakoa. Annetaan himon siis yltyä...

paavo

IsoPahaJolppi

:angry: No en perkele työnnä. Jos jättää tienpäälle niin vakuutuksen kautta siirto korjaamolle tai kotio.

Jarre

Polttelee niin saatanasti. Joka kerta ku mopo tulee vastaan se himo ajella kasvaa kasvamistaan :sorry:
Carpe Natem

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview