Moottoripyöräkausi alkaa pian.

Started by Susey, Fri 02.03.2007 14:26:06 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paavo

https://www.facebook.com/651764661644985/videos/672658092888975/ :psycho:

KH

Quote from: paavo on Mon 10.11.2014 15:54:29 (UTC+0200)
Maailma tuhoutuu omaan mahdottomuuteensa näiden idioottien ansiosta.

Kastori

Ledskukkuu

Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

jta

Syötöt ainakin kohdillaan. Ei vain parane pitää valkeaa paitaa kun on selkä pian musta.

IsoPahaJolppi

:mosh: Elokuun viimeiseen viikonvaihteeseen tuli raapaistua 1200kilsaa joista suurin osa viron puolella. Ei muuten pöljempi reissu
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Kastori

noin nelisensataa kilsaa olen ajanu tänä kesänä.. yhtenä kertana.. yhdellä reissulla.. kausi alkaa olla ohi..  :psp:

IsoPahaJolppi

:think: Lienee rapiat pari tuhatta tälle kesää, enää tuskin paljoa tulee ennenkuin pistän huilaamaan.

Oli muuten melko ikävää ajella pimeällä kun ajovalot näytti ihan liian ylös. Nyt tuosse eilettäin säätelin ne jotakuinkin kohdilleen. Vielä oikeanpuoleista valoa kun karvanverran korkeammalle säädän niin sitten on hyvä.

Sikälis melko mielenkiintoisesti rakennettu toi laitos että pitää käytännössä purkaa katteen sisämuovit pois että pääsee kunnolla käsiksi niihin säätömuttereihin, miksi niitä ei ole aseteltu siten, että voisi säädellä purkamatta.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview