Moottoripyöräkausi alkaa pian.

Started by Susey, Fri 02.03.2007 14:26:06 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

Esinahka-Einari


IsoPahaJolppi

No olihan se siisti reissu, mutta se kyllä täytyy todeta, että isommat tiet, ja aika monet pienemmätkin tiet ovat latvia-liettua-akselilla aika tylsiä ajettavia. Pitkiä suoria ja yksittäisiä mutkia, ja joka mutka alennetulla rajoituksella.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Esinahka-Einari


Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview