Moottoripyöräkausi alkaa pian.

Started by Susey, Fri 02.03.2007 14:26:06 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Esinahka-Einari

IsoPahaJolppi

No olihan se siisti reissu, mutta se kyllä täytyy todeta, että isommat tiet, ja aika monet pienemmätkin tiet ovat latvia-liettua-akselilla aika tylsiä ajettavia. Pitkiä suoria ja yksittäisiä mutkia, ja joka mutka alennetulla rajoituksella.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Esinahka-Einari

IsoPahaJolppi

Menin sitten perkele vahingossa ostamaan moottoripyörän....

Rouvalle on kateltu pitkin kesää vähän isompaa pyörää 535 viragon tilalle....

No sitten tuli 300 kilsan päässä samanlainen pyörä myyntiin kun mulla on. On vaan eurooppa-versio, kun minulla on ameriikanmalli...

Ajattelin että tarjoan senverran että ei tarvii lähtee hakemaan, mutta myyjä ei suutu.
Puolen tunnin päästä tuli vastaus, koskas tuut hakee... hittovie. No sit tuli vähän kiire laittaa virago nettimotoon, ja kävi niin hyvä tuuri, että kun la kävin hakee uuden niin su lähti vanha uuteen kotiin...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview