Minkä kännykän/kännykät omistat ja mitä on ollu?

Started by TUX, Sun 04.03.2007 10:38:05 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DaZZer

5110 - 3 ensimmäistä puhelinta, paras känny mitä mulla on ollu  :drool:
joku siemens joka kasattiin 2 eri puhelimesta, skova peli
3410 - hajos näyttö taskuun melkein uutena  :sorry:
iskunkestävä noksu, oranssi väriltään
5100 - seuraavan mallin iskunkestävä noksu
3310 - ostin kun 5100 sano työsopimuksen irti ku heitin kaverin syliin sen  :blink:
6020 - ostin huvikseen kun 3310 alko kyllästyttää, paska puhelin, oli kokoajan huollossa, kunnes näppäimistö hajos ja heitin sen seinään  :sorry:
tässä välissä oli joku jota en muista
motorola razr v3 - upea luuri, vieläkin ikävöin
2600 - aika tylsä
2610 - edellee tylsä puhelin
2600 Classic - erittäin ärsyttävä puhelin
Samsung joku 3g luuri - hiuksia nostattava vehje
ja tällähetkellä nokia e66, ihana puhelin pitkästä aikaa  ::lsmoke
varmasti jäi monta puhelinta mainitsematta kun niitä menee useampi vuodessa rikki mulla
Ennen matkustan jupiterin kuiden toiselle puolelle kuin ajan Vectraa - Jeremy Clarkson

No se jätkä ei tiijjä autoista yhtään mitään - Pake

joret

5110 Oli eka puhelin ja on vieläkin jossain laatikossa piilossa. Mitään vikaa siinä ei ole ollut kertaakaan. Kestänyt jääkiekkoilut ja rullalautailut hätkähtämättä.

3310 Kesti pari vuotta sekin kunnes nöyrtyi asvaltin edessä  :psp:

Nokia 3510i tuli korvaamaan 3310:ä. Taisipa olla ensimmäinen värinäytöllinen Nokia.

Nokia 5140i kesti intissä leiripuhelimena ja ennen 6630:aa reilun vuoden muutenkin käytössä. Varsin kestävä luuri. Naulasin sillä joskus lastulevyyn naulan kun vasaraa ei ollut heti käsillä  ::hihsmoke

Aikaisemmin oli sitten 2½ vuotta palvellut 6630, toimiva peli muuten, mutta tehoa oli sen verta vähän ettei siitä oikein nettiselailuun ollut. Kuitenkin tulee puhelimella netissä pyörittyä yli tunti päivässä.

Tällä hetkellä kommunikointi sujuu 5800 XpressMusicilla.


birgitta

Vanhoja puhelimiaan on aina niin mukava muistella  :jepso:

Eka oli Nokia 3210, jonka sain rippilahjaksi  ::lsmoke
5210, joka oli se oranssi iskunkestävä. Vieläkin kaiholla muistelen, oli kyllä hyvä puhelin ominaisuuksiltaan.
3100 oli sellanen vilkkuvälkkypuhelin.
6230i oli suhteellisen kauan mulla verrattuna noihin muihin ja nyt syksyllä vasta hankin tän 7610 supernovan.

Nokialaisiin olen aina päätynyt, kun en viitsi opetella muiden valmistajien logiikkaa käyttöliittymissä.

Mä en heittele puhelimiani, joten ne on menny vaihtoon muista syistä  :nykytaide:

Janis Petke

Tällä hetkellä käytössä on Nokia E90, Samsungit U700, D600E ja Z150. Aikaisemmin ollut iso kasa eri merkkisiä puhelimia. Ensimmäinen oli punainen tiiliskiven kokoinen Ericsson, se oli sitä aikaa kun muilla oli vielä salkkupuhelimet (siis niillä harvoilla, joilla oli matkapuhelin). Tähän väliin mahtuu noin 50 erilaista ja merkkistä puhelinta.
Häh?! Pitääkö tähän kirjoittaa jotain?

The Änes

Quote from: birgitta on Mon 22.12.2008 13:08:26 (UTC+0200)
Vanhoja puhelimiaan on aina niin mukava muistella  :jepso:

Eka oli Nokia 3210, jonka sain rippilahjaksi  ::lsmoke
5210, joka oli se oranssi iskunkestävä. Vieläkin kaiholla muistelen, oli kyllä hyvä puhelin ominaisuuksiltaan.
3100 oli sellanen vilkkuvälkkypuhelin.
6230i oli suhteellisen kauan mulla verrattuna noihin muihin ja nyt syksyllä vasta hankin tän 7610 supernovan.

Nokialaisiin olen aina päätynyt, kun en viitsi opetella muiden valmistajien logiikkaa käyttöliittymissä.

Mä en heittele puhelimiani, joten ne on menny vaihtoon muista syistä  :nykytaide:
Mäkin sain tollasen rippilahjaks :bounce:
Oli peraatteessa munkin eka puhelin, noi kaks vanhempaa oli mun porukoitten ja sain ne sitten myöhemmin omakseni.

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..


Thrash

Mulla on kohta nelisen vuotta vanha Nokia. Muuten loistava puhelin mutta muovi mikä pitää kuminäppäimistön paikallaan on osittain vahingoittunut kaljapullon korkin kanssa kohtaamisen johdosta koska Thrash saattoi olla hieman humalassa ja avaajaa ei ollut :sorry:

eepee

Jostain syystä jota en itsekkään tiedä heitin vanhan luurin (samsung sgh-e730) seinään.  :sorry:
Onneksi kaveri myi nokia kuustonni kolisatasen halvalla  ::hihsmoke

kenny

Viime viikolla ostin uuden Walkman luurin    :jepso:    Sony Ericsson W902
Löytyy sellaiset ominaisuudet mitä kännyltä kaipaankin  :good:

Sceme

Quote from: Sceme on Sun 05.10.2008 11:42:33 (UTC+0300)
1. Nokia 3210 Siitä ei oo paljoa sanottavaa. Hävis pellolle vuonna kypärä ja miekka ku olin ''softaamassa''

2. Nokia 3310 Lieneekö vieläkin Nokian suosituin puhelin? Silloin ainakin oli kova kapula. Myin pois ja ostin...

3. Nokia 3510i Ensimmäinen värinäytöllinen puhelimeni. Sekin oli kova sana vähän aikaa, mutta sitten tuli jotain uutta. Kamera! Jonka seurauksena...

4. Nokia 5140 Melkonen kumipamppu ja ilmeisesti tuhoutumaton. Sitten tossa reilu vuosi sitten tajusin että sen kamera on ihan perseestä suoraan sanottuna.

5. Nokia N73 Eli tämänhetkinen ja siitä ei ole niin mitään pahaa sanottavaa. 3.2 megapikselin kameralla ja 2 gigan muistikortilla varustettuna minulle tällä hetkellä korvaamaton. Ja hinta oli kanssa sen mukainen.

1. http://www.global-b2b-network.com/direct/dbimage/50177256/Nokia_3210.jpg
2. http://odr.mon-blog.org/images/odr.mon-blog.org/humeurs/nokia-3310.jpg
3. http://www.mobile-phones-uk.org.uk/images/nokia3510i.gif
4. http://www.bluejackq.com/gallery2/5140-547.jpg
5. http://www.cellphonedia.com/images/nokia_n73.jpg

[EDIT] Toinen linkki ei toimi enää koska copy pastetin tän toisilta foorumeilta. Jos joku ei tiedä minkä näkönen on 3310 niin syökööt päänsä.
5. Nokia N73 Eli tämänhetkinen entinen ja siitä ei ole niin mitään pahaa sanottavaa. Paska mikä paska 3.2 megapikselin kameralla ja 2 gigan muistikortilla varustettuna minulle tällä hetkellä korvaamaton. Oli Ja hinta oli kanssa sen mukainen.

6. Apple iPhone 3G 16GB. Ainoa mistä luovuin vaihdettaessa oli kamera. Yleisesti ottaen iPhonen kamera kuitenkin ottaa selkeämpiä kuvia. Nokian kuvat oli kaikki reunoista epäselviä, ja pimeässä helposti tärähtäneitä. iPhonen kuvanlaatu ei ole yhtä hyvä, mutta kuvat on yllättävän selkeitä pimeällä otettunakin. Eipä siitä muuta sitten puutukkaan..?  :think:

pahasusi

vanhimmasta uusimpaan ja kaikki siis nokian puhelimia mitä olen omistanut... eli siis 1610, 3110, 3210i, 5110, 3510i, 6125 ja nykyään mukana kulkee 6210 navigator sekin siis nokialainen

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview