Kesärenkaat

Started by Betonishamaani, Tue 13.03.2007 17:57:37 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Masa

Volkkarin mukaan tuli kesäpyöriksi Continentalit. Joutunee ajamaan ne loppuun ekaks, ennen kuin renkaita saa alkaa ostamaan.
Paskat narvit, mut noi taitaa olla monella merkillä ensiasennusrenkaana.  :jees:
Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !


Tosi huono karaokelaulaja

Jarre

Mulla on continentaalit ja mun mielestä ollu hyvät kesärenkaina... ::osmoke
Carpe Natem

Masa

Quote from: --Jarre-- on Sat 21.03.2009 17:19:01 (UTC+0200)
Mulla on continentaalit ja mun mielestä ollu hyvät kesärenkaina... ::osmoke
Foortin kanssa oli eroa, kuin yöllä ja päivällä, kun silloisten Continentalien tilalle sain Nokialaiset  :jees:
Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !


Tosi huono karaokelaulaja

nyyyps

Oli kaverin corollassa Barumit joissa oli aivan järkyttävän tautinen pito. Ei ole vielä ykskään kusisenkalliin hintanen "huippumerkki" menny niistä ohi - oli varmaan tehtaansa ainoat onnistuneet renkaat. :blink:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

paavo

Ransitin ensiasennusrenkaat oli aivan paskat, vaihdoin ne Conteihin ja ajo muuttui laakista ihmismäiseksi.
Ehkä tuo leveyskin tukevoitti rengastusta kapeampaan nähden


Señorita iCola

Continental on hyvä merkki ja varma valinta aina  :jees: Mutta renkaathan toimii eri tavalla eri autoissa, muistan kun amiksen aikaan olin työharjoittelussa eräällä pajalla niin tuli muuan mies uudella Mazda6:lla ja valitti miten on paskat talvirenkaat alla, olivat Hakkapeliitta kakkoset, mitkä oli siihen aikaan parhaat mahdolliset, ei vaan siinä autossa kuulemma toimineet. Noh laitettiin Gislavedit alle ja tuli seuraavana päivänä sanomaan että oli ihan eri auto ajaa.
Ite luultavasti kun lähen rengaskaupoille niin Baarumit ostan tai Kumhot, ei ole köyhällä varaa auton hintaa laittaa kumeihin  :psp: Mutta ei ole varaa henkeäänkään heittää paskoilla ja halvimmilla renkailla.
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

unikeko

Mulla tulee olemaan ongelma renkaitten valinnassa,
Löytyy
Bridgestonet (2kpl) 205/55/16
Pirellit (2kpl) 205/55/16
Falkenit (2kpl) 205/55/16
StarPerformerit (2kp) l225/55/16

Kaks parii noista on myynnissä (ostaja saa valita mitkä noista haluaa)

mitäköhän tonne auton alle jaksais täks kesäks laittaa  :think:
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

Pokerface

Milestoneilla mennään tämäkin tuleva kesä, hyvät on  :jees:

Señorita iCola

Nokian Z:t pitää loppuun ajaa, on kyllä olleet hyvät, varsinkin vesikelillä  :jees:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

PajakkiVasseli.com

Kojhtahan nuo joutas vaihtaa...Mersuun CR-reknaat alle ja hauskuus alkaa.... :psp:
Helposti paskimmat kumit mitä on oelmassa  :jees:
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview