News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Kesärenkaat

Started by Betonishamaani, Tue 13.03.2007 17:57:37 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jta

Tee säästömallin talvirenkaat. Laita pullon korkkeja ruuveilla kiinni.  :psp:

IsoP

Ehkä ne oli hiljaisemmat jopa paljaalla asfaltilla tuon jälkeen  :psp:

Yleensähän sitä odottais että kun vaihtaa nastarenkaat kesärenkaisiin niin melu vähenis, mutta päinvastoin kävin Ompussakin kun ne kesärinkilät alle vaihdoin. Talvitossussa on tietysti seos pehmeämpi, vaikka ikää joku vuosi jo onkin ja nuo nykynastat ei hirveästi tiehen raavi. Ja ne Öglömöglö merkkiset renkaat on äänekkäät ja kamalat myös  :jees:
Make tea not love

IsoP

Ja pyöräkuormaajassa on Michelinit alla enkä tykkää niistäkään, vaikka asiansa ajaa jotenkin. Kyllä jos olis Nokian ELS:t  :drool:
Make tea not love

Señorita iCola

Conteja en osta enää ikinä, yhdessä kesässä sliksiksi käy liian kalliiksi kukkarolle, olkoon miten laadukas tahansa.
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

paavo

Ransitissa kesti 2008 keväästä viime syksyyn asti.
Autolla ajettu sinä aikana n. 160 000km josta osa tietysti talvirenkailla.

Pakurenkaissa on ainakin kovemmat rungot, ehkä kestävämpi kumiseoskin mutta antoi rahalle vastinetta aivan varmasti.


maija

Quote from: Señorita iCola on Mon 23.05.2016 17:21:37 (UTC+0300)
Conteja en osta enää ikinä, yhdessä kesässä sliksiksi käy liian kalliiksi kukkarolle, olkoon miten laadukas tahansa.

Sama kokemus, kestävät liian vähän aikaa.

paavo

Toi mitä kerroin oli mun conti kokemus ja monia sarjoja olen niitä ostanut.
Olen tyytyväinen.

Nyt on Nokian pakurenkaat ja hyvät on nekin.

nyyyps

Nokian talvimallin pakurenkaat ei minua ole nyt miellyttäneet, kesärattaat on kyllä ok. Muistaakseni neki oli nokiat.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

paavo


nyyyps

En muista, mikä minulla on, mutta luonnollisesti enemmän palaa kuviossa, kun autokin on eri. :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview