Virukset ja muut ökkömönkiäiset

Started by Lexa, Thu 15.03.2007 10:01:01 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

=Juku=

Olen joskus ollut tekemisissä tuon tinyurl.com'in kanssa
http://tinyurl.com/copytheblueprint02/?postiosoite@kone.xx
Jos saat viestin, jossa useaan otteeseen kehoitetaan avaamaan tuo osoite jossa on osana sinun osoitteesi, niin minulla tuolle kaikki mahdolliset virus- ja öttiäisvahdit huusivat punaisena.

Me first (rules of traffic)

=Juku=

Me first (rules of traffic)

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

79atanos

:lach:

Kieltämättä toi on kyllä jo hyvä :jepso:

Niinjoo, tuli joku aika sitten vaihdettua MSE Aviran ilmaisversioon. Se Aviran maksullisten versioiden mainos lähti mäkeen heti ensimmäisenä, eihän sellaista jaksa katsella... :jees:

nyyyps

Se mainoshan ei tule näkösille, ku palomuurilla estää sen notifierin. :jees:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

79atanos

Jep, mutta itse en jaksanut alkaa tän vistan omaa muuria säätelemään siltä osin, joten tyydyin vähän perinteisempään tapaan jonka löysin Googlella, taisi olla toinen tai kolmas hakutuloksista :jepso:

Memme

Mikä kele tällä koneella on, kun tulee hieman "perässä" nuo hiiren painallukset ym. systeemit??
Alkaa jo pikkuhiljaa ärsyttää kun niin hitaasti vastaa  :kerpele:  Ei ole ennen tehnyt tällaista  :nope:

Griffin

Ootko siivoillu konetta esim. Ccleanerilla? Jos et niin kokeile auttasko, HUOM! älä asenna Yahoon työkalupalkkia kun sitä ehdotetaan :nope:

Memme

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview