News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

Puppulause-generaattori

Started by Masa, Wed 08.03.2006 10:52:57 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

morkkis

Universaalista näkökulmasta katsoen apache foorumi noudattaa epäilemättä ideatasolla järjestelmän ulkopuolelle jääneitä epäonnistuneita prosesseja. en ymmärrä sanaakaan ::osmoke

Brooke

Vaikka osaltamme onkin saatettu syyllistyä laiminlyönteihin, voidaan taholtamme kuitenkin todeta, että apache brooke on kiteytetty aatteeseen, jossa pohditaan hiusten halkomiseksi osoittautunutta geneerisyyttä.  :sorry:

Tilastot osoittavat, että apache brooke havainnollistaa hyvinvointimalliamme sekä ongelmanratkaisukyvyn huipentumaa.   :jippii:

Vaikka osaltamme onkin saatettu syyllistyä laiminlyönteihin, voidaan taholtamme kuitenkin todeta, että apache brooke näyttelee keskeistä osaa pohdittaessa huomaamattomia haittatekijöitä.  :kerpele:

Täytyy siitä huolimatta että maailmalla on viime aikoina tapahtunut paljon, todeta, että apache brooke parantaa nykysukupolvia henkisesti rasittavaa elämäntyyliä.  :blink:

Okei nyt lopetan  :psycho:

Tieko

Quote from: morkkis on Thu 15.01.2009 13:27:26 (UTC+0200)
Universaalista näkökulmasta katsoen apache foorumi noudattaa epäilemättä ideatasolla järjestelmän ulkopuolelle jääneitä epäonnistuneita prosesseja. en ymmärrä sanaakaan ::osmoke
Olemme kaikki luusereita  :sorry:
Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."

Kastori

Tapahtumat viime aikoina osoittavat, että insinööriopiskelija Kastori järkeistää käsitystämme kyseisestä asiakokonaisuudesta, mihin tavallaan liittyy myös ilmiöiden liiallista nonfiguratiivisuutta.  :jees:

aropupu

Me emme tiedä mitä tapahtuu todella, jos aropupu aiheuttaa huolestumista suunniteltaessa tahojen yhteistyön kariutumisesta aiheutuvia hyökyaaltoja rahoitus- ja sijoitussektorilla.

Luottakaa vaan minuun, saan koko maan konkurssiin :psycho:

Hanzuu

Täytyy siitä huolimatta että maailmalla on viime aikoina tapahtunut paljon, todeta, että mielenterveys kuvailee hiusten halkomiseksi osoittautunutta geneerisyyttä.  :yoppilas:
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Señorita iCola

Tilastot osoittavat, että Icola näyttelee keskeistä osaa pohdittaessa huomaamattomia haittatekijöitä.  ::osmoke
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Tieko

Tapahtumat viime aikoina osoittavat, että Diego avaa itse kullekin tiedon ja ymmärryksen portin kohti meihin kohdistuvaa tietotarvetta. 

Kumartakaa suurtaa johtajaanne :psycho:
Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."

nyyyps

Vaikka usein kuuleekin aivan järjettömiä mielipiteitä, on kuitenkin tosiasia, että hatullinen paskaa havainnollistaa hyvinvointimalliamme sekä meihin kohdistuvaa tietotarvetta.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Señorita iCola

Vaikka osaltamme onkin saatettu syyllistyä laiminlyönteihin, voidaan taholtamme kuitenkin todeta, että vitunreuhake auttaa käyttäjää ymmärtämään reaktiota tämänhetkisen tilanteen suhteen.   :jees:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview