News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

PokeForumilaisten oma tsättitriidi

Started by Pring, Thu 26.04.2007 10:14:22 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Grunchlk

Quote from: worm75 on Fri 09.11.2007 16:17:28 (UTC+0200)
Quote from: Grunchlk on Fri 09.11.2007 16:15:54 (UTC+0200)Jäi kuitenkin vähän epäselväksi, että mitä on tapahtumassa. Monella oli monta suunnitelmaa miten mennä eteenpäin, mutta mistään ei kuitenkaan keskusteltu kunnolla. :think:
Ei kuullosta lupaavalta  :shock:

Mitenkäs se sanonta menikään  :think:

Mitä useampi kokki, sen huonompi soppa.
Kärsä haluaa ainakin jatkaa samoilla linjoilla kuin aikaisemmin. Peter oli ilmeisesti järjestämässä asioita niin, että Kärsä saa jatkaa hostausta itse. Sirith ja LSD kehittelivät paljon turvallisempaa julkkispoortia. :think:

nenaontelo

Diver

Arsemaisteri

Niin mitä nyt säädössä, vai miksi tuo poken sivu on "alhaalla"? Minulla kun ei ole taas yhtään mitään hajua asiasta.

Niin ja onko joku loorafoorumi jo olemassa, vai irkissäkö te "looraatte"?  :think:

nenaontelo

Quote from: Arsemaster on Sat 10.11.2007 17:09:58 (UTC+0200)
Niin mitä nyt säädössä, vai miksi tuo poken sivu on "alhaalla"? Minulla kun ei ole taas yhtään mitään hajua asiasta.

Niin ja onko joku loorafoorumi jo olemassa, vai irkissäkö te "looraatte"?  :think:

Akseli palauttaa backuppeja, mutta tuli kait jotain ongelmia? en tiedä kun oli parempaa tekemistä eilen... :psp:

Arsemaisteri

Quote from: Kärsämöinen on Sat 10.11.2007 17:10:45 (UTC+0200)
Quote from: Arsemaster on Sat 10.11.2007 17:09:58 (UTC+0200)

Akseli palauttaa backuppeja, mutta tuli kait jotain ongelmia? en tiedä kun oli parempaa tekemistä eilen... :psp:
Jep jep. Eli loorafoorumi ei ole vielä valmis  :think:
Aikooko Sirith ja LSD sitten tehdä sen julkkis fooruminsa tuonne entselle pokefoorumille, vai pistääkö ne ihan uuden laudan pystyyn?

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview