News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

PokeForumilaisten oma tsättitriidi

Started by Pring, Thu 26.04.2007 10:14:22 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bread

harnax09

Quote from: Nobody on Sat 27.06.2009 08:59:46 (UTC+0300)
On se kumma kun aikuiset ihmiset riitelee eikä osaa sopia asioitaan. Vai oliko Poken ylläpito ja moderaattorit aikuisia.

Sanoppa muille maiden johtajille ja sotien yllyttäjille.

ukko

Kai sitä pitää taas aktivoitua :runki: käymään täällä ::smoke ...
"I pull the blinds then I take my clothes off
Dance around the house like nature boy
My genitalia and pectoral muscles aren't
Quite what I would like them to be
But you don't see me
No one can see me
"

Happu

Nyt me pokeforumin eksyneet lapset sitten valutaan tänne. Ollaanko me edes tervetulleita tämmöseen outoon paikkaan ?  :cray:
Kun on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni.

Nobody

Quote from: Tuomari on Sat 27.06.2009 09:01:11 (UTC+0300)
Ei, kyllä meidän keski-ikä pyörii siinä 12 korvilla  :jees:

Näin minä ajattelinkin. Eihän PokeForumilla ole muuta ongelmaa koskaan ollutkaan kuin ylläpidon riitely.
Aina ne on jaksanut nahistella. Ei ole pitkä aika kun viimeksi ilmoitettiin lopettamisesta erimielisyyksien takia.
Tätähän tämä on ullut vuodesta toiseen. Kyllähän tavis käyttäjät osaa käyttäytyä jos ei osaa ne saa kyllä ruotuunsa mutta kun ylläpito riitelee eikä osaa käyttäytyä niin tulos on tämä.

Ocelot

Quote from: Happu on Sat 27.06.2009 11:41:02 (UTC+0300)
Ollaanko me edes tervetulleita tämmöseen outoon paikkaan ?  :cray:
Kyllä me tänne mahdutaan.  :jepso:

peter

deop

Heh. Ei helvetti. Vai että ristiriitoja. Luulivat varmaan olevansakin jotain kun ylläpitivät jotain foorumia, jota lapsikin osaa ylläpitää. Kyllähän tuon huomasi jo eräiden ylläpitäjien käyttäytymisessä ko. foorumilla, joka oli tyyliin "öhö öhö, mä olen ylempi ihminen ku sinä ku ylläpidän tämmöstä paskaa foorumia ja haaskaan aikaani tällaiseen". Mitä tähän voi muuta sanoa kuin  :doh: Ei noi jätkät ihan täysillä pytyillä käyneet muutenkaan.

harnax09

Quote from: deop on Sat 27.06.2009 12:13:04 (UTC+0300)
Heh. Ei helvetti. Vai että ristiriitoja. Luulivat varmaan olevansakin jotain kun ylläpitivät jotain foorumia, jota lapsikin osaa ylläpitää. Kyllähän tuon huomasi jo eräiden ylläpitäjien käyttäytymisessä ko. foorumilla, joka oli tyyliin "öhö öhö, mä olen ylempi ihminen ku sinä ku ylläpidän tämmöstä paskaa foorumia ja haaskaan aikaani tällaiseen". Mitä tähän voi muuta sanoa kuin  :doh: Ei noi jätkät ihan täysillä pytyillä käyneet muutenkaan.

:nono:

bread

Menikö muuten kaikki suomijulkkis kuvat jne bittiavaruuteen kait kuitenkin backuppi on otettu? Siitähän oli joskus puhetta, että jos sen osion siirtäisi tänne. Oli kuitenkin suomen kattavin kokoelma varmaankin. ::smoke

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview