News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

PokeForumilaisten oma tsättitriidi

Started by Pring, Thu 26.04.2007 10:14:22 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Grunchlk

Quote from: Esala on Sat 27.06.2009 23:42:13 (UTC+0300)
Quote from: Grunchlk on Sat 27.06.2009 23:30:53 (UTC+0300)
Quote from: Esala on Sat 27.06.2009 23:28:35 (UTC+0300)
Minä täällä pelkään että loora jo tyrehtyi tälle illalle, mutta jätkät olivatkin photarissa kyhäämässä jotain raameja avatarjouksiin
Ei siinä nyt niin kauan mennyt. Pikamuoksmuoks.  :kerpele:
Pääasia että olet täällä. Olethan?
Olen täällä. Siis ajattelenko?  :think:

KNGi

Grunchlk

Esala

Onko se yksi tilapäisräplä vielä olemassa? Joka syksyllä 2007 laitettiin pystyyn.

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

runQ

Quote from: Esala on Sat 27.06.2009 22:45:08 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Sat 27.06.2009 22:42:20 (UTC+0300)
Joskos te aktiivit keskenänne paukautatte poken perillisen pystyyn, etäällä edellisestä ylläpiposta. Jos vain porukka seuraisi teitä perässä. Jos kärsä on jo kyrsiintyny, niin uudet miehet vain hommaa vetämään? :think:
Kärsä oli ehkäpä sopivan välinpitämätön siihen hommaan (millä tietysti oli haittapuolensa ::nosmoke). Pitkälti loput, mukaan lukien minä, ovat melkoisia foliohattuja, imho.
Folio ei kuulu räplään. Kaikki vähemmänkään laiton materiaali toki kielletään, kuten ennenkin, eettisistä syistä viimeistään. Joka on mun mielestä loistava homma :jepso: Tietyt rajat ja demokratia on toki oltava, että ympäristö on kaikille mileinen ::psmoke

nyyyps

Käsittääkseni samalla laillahan täälläki on räpläämistä, mutta ilmenee vain eri tavalla. :think:
Paitti nythän vakiapassit on poke-evakkojen "yläpuolella" ja nauraa, ku poke-evakot käyttäytyy niin moukasti. :psp:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Grunchlk

Quote from: omglolnoob on Sat 27.06.2009 23:59:23 (UTC+0300)
Käsittääkseni samalla laillahan täälläki on räpläämistä, mutta ilmenee vain eri tavalla. :think:
Paitti nythän vakiapassit on poke-evakkojen "yläpuolella" ja nauraa, ku poke-evakot käyttäytyy niin moukasti. :psp:
Ne ei tiedä mitään yhtään mistään.  :nykytaide:

nyyyps

Quote from: Grunchlk on Sun 28.06.2009 00:03:30 (UTC+0300)
Miehän se paras olen sanomaan. :psycho:

Olen nomadi. :nykytaide:

Esala

Quote from: omglolnoob on Sun 28.06.2009 00:04:54 (UTC+0300)
Quote from: Grunchlk on Sun 28.06.2009 00:03:30 (UTC+0300)
Miehän se paras olen sanomaan. :psycho:

Olen nomadi. :nykytaide:

Deleuzelaisessa merkityksessä vai kazakkimerkityksessä?

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview