News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

PokeForumilaisten oma tsättitriidi

Started by Pring, Thu 26.04.2007 10:14:22 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

opalaisen

Ettek te ny jumalauta ymmärrä, vaihtakaa ne ftp tunnukset jne jne jne.... en haluu joutua vaikeuksiin sen takia että multa mahdollisesti löytyy pokeforumin palvelimen tiedot koneeltaki .txt tiedostona, sitten aikanaan jos mut satutan bustin yhteydessä ottamaan kiinni. Ostakaa uusi domain jos huvittaa, uskoisin että pokeforum.net alkaa kuitenkin toimimaan. Kärsä, oon tosi sori et tää meni näin, oikeasti oot ainut minkä takia täällä kirjotan.

Pring

nenaontelo

Quote from: opalaisen on Sat 08.09.2007 02:29:28 (UTC+0300)
Ettek te ny jumalauta ymmärrä, vaihtakaa ne ftp tunnukset jne jne jne.... en haluu joutua vaikeuksiin sen takia että multa mahdollisesti löytyy pokeforumin palvelimen tiedot koneeltaki .txt tiedostona, sitten aikanaan jos mut satutan bustin yhteydessä ottamaan kiinni. Ostakaa uusi domain jos huvittaa, uskoisin että pokeforum.net alkaa kuitenkin toimimaan. Kärsä, oon tosi sori et tää meni näin, oikeasti oot ainut minkä takia täällä kirjotan.
Tiedän ja opsu oon tosi pettynyt suhun et päätit tämän näin :cray:
Luotin suhun ym olit mukava mut eikat silla mitään väliä.
Mut joo pokella nyt uusi domain ja uudet kuheet :friends:
Oikeesti oon pettyny miten tää päättyis minustra olit mukava :sorry:

opalaisen

Lol, tää hommahan muuttuu entistä jännemmäksi, ekanaki en oo postannu suomi24 foorumilla mitään tommosta. Itseasiassa olen ihan otettu että joku vaivautuu kirjoittelemaan minuna, tässähän tulee iha julkkiksen olo.... Ja mitä tulee siihe .txt tiedostoon, sen voi kaivaa esille vielä aika monen formatointikerran jälkeenkin.  :moi:

nenaontelo

Quote from: opalaisen on Sat 08.09.2007 02:41:40 (UTC+0300)
Lol, tää hommahan muuttuu entistä jännemmäksi, ekanaki en oo postannu suomi24 foorumilla mitään tommosta. Itseasiassa olen ihan otettu että joku vaivautuu kirjoittelemaan minuna, tässähän tulee iha julkkiksen olo.... Ja mitä tulee siihe .txt tiedostoon, sen voi kaivaa esille vielä aika monen formatointikerran jälkeenkin.  :moi:
Mut opsu sitlit lsmoke
sulle siis ::lsmoke

Pring

LSD

Itseasiassa sinä et pysty luikertelemaan siitä, että olet ollut perustamassa Pokeforumia uudelleen ja toiminut sen adminina pidemmän aikaa. Myöskään se ei auta asiaasi, että domain oli alunperin sinun järjestämäsi. Silloin sillä ns txt. tiedostolla ole niin väliä.

Niin se ikävä kyllä menee.  :sorry:

opalaisen

Uskoisin että pokeforum.net alkaa toimimaan tällä viikolla. Kandee kattoo ny ainaki tiistaihin tai keskiviikkoon asti. Site olen tytyväinen ku ftp tunnukset jne on vaihdettu.

nenaontelo

opalaisen

Quote from: SDL on Sat 08.09.2007 02:46:08 (UTC+0300)

Itseasiassa sinä et pysty luikertelemaan siitä, että olet ollut perustamassa Pokeforumia uudelleen ja toiminut sen adminina pidemmän aikaa. Myöskään se ei auta asiaasi, että domain oli alunperin sinun järjestämäsi. Silloin sillä ns txt. tiedostolla ole niin väliä.

Niin se ikävä kyllä menee.  :sorry:
Aijaa, yllättäen satun olemaan yhen torrentsivuston adminina ja modena, erosin pari kuukautta etukäteen ennenku kyseinen träkkeri bustattiin. Oli varmaan ihan hiuskarvan varassa mun bustaus. Eli kyllä sillä hetkellä bustataan ne, jotka ovat olleen sillä hetkellä tai x hetkä aikasemmin ylläpidossa.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview